Vreme je za blogere – Šmizletina

Prošlog četvrtka sam najavila da će četvrtak postati dan kada ću vam predstavljati fenomenalne srpske blogere. Sa zadovoljstvom otvaram novu kategoriju na blogu pod nazivom Vreme je za blogere i to baš pričom o jednom sjajnom blogu i još sjajnijoj Šmizletini.

Kada sam zakoračila u svet bloga, ovaj blog je zaista bio jedan od prvih koje sam krenula da pratim redovno i već dugo sam se spremala da vam pišem o ovome, međutim kao da sam čekala neku određenu priliku za ovaj tekst. Mislim da je ovo savršen momenat – za dobru sreću počinjem nešto novo dobrom pričom. O Šmizletini sam čula od Ane Janković. Radoznala, kakva jesam, odmah sam izguglala i bukmarkovala blog koji možete pogledati klikom OVDE.

smizletinalogoexport.png
Logo preuzet sa bloga http://www.smizletina.com.

U pitanju je jedan blog koji se jednako bavi i preparativom i dekorativom i to je ono što me oduševljava. Blogovi o lepoti uglavnom se svode na dekorativu i vrlo malo preparative. Ono što Šmizletina radi na svom blogu je zaista jedan odličan posao. Ona se vrlo detaljno bavi preparativom – uz nju sam uspela da manijački zavolim Eucerin i da se od istog ne odvajam. Pored ovoga, Šmizletina se bavi i drugim temama. U kategorijama ćete pronaći različite tekstove o bebama, ali i o mamama, što mislim da je jako dobro. Jeste svaki čovek individua i ne reaguje svako isto na sve, ali u vremenu Interneta zaista je dobro da postoje ovakvi zapisi. Kada jednog dana ja budem u ulozi trudnice ili mame, rado ću pročitati baš ove tekstove. Drugo iskustvo uvek pomogne da se izboriš sa svojim. Šmizletina svoje tekstove posvećuje nezi i dekorativi noktiju, ali i nezi kose.

Znate da blogeri objavljuju mesečne favorite i pišu o potrošenim proizvodima. To ume da bude iscrpljujuće raditi svakog meseca, pa je Šmizletina pronašla odličan način da to olakša sebi, a i svojim čitaocima – naime, ona to radi na kvartalnom nivou, što podrazumeva tri meseca. I to je sasvim odlična zamisao – ima dovoljno vremena da stekne utiske o proizvodima da bi o njima govorila, a i njoj je lakše da ne razmišlja o takvim tekstovima svakog meseca. Prateći je na Instagramu, shvatila sam da smo isti ovisnici o kafi, stoga dajem sebi pravo da zakažem jednu kafu sa Šmizletinom kada se budemo nekada našle na istom mestu!

Ona se malo bavi i Jutjubom, ali njeno primarno zanimanje je blog. Svakako, videi su joj odlični, ona je preslatka, lepo govori i drži pažnju. Klikom OVDE možete pogledati njen kanal.

Na njenom blogu zaista možete pronaći kvalitetne recenzije. Ukoliko razmišljate o nekom proizvodu, potražite kod nje na blogu par reči o istom. Blog postoji jako dugi, veliki broj proizvoda je pokriven, a Šmizletina je neko kome se veruje, kad vam ja kažem!

Uživajte u blogu www.smizletina.com.

Vaša Vještica

8 thoughts on “Vreme je za blogere – Šmizletina

Leave a Reply

