Dresslink – prvi utisak, paket #1

U ponedeljak mi je stigao paketić od Kineza i prvo sam bila strašno iznervirana, ali me je ljutnja brzo prošla. Naime, koliko sam mogla da pročitam u tekstovima mojih blogokoleginica, njima su paketi stigli potpuno besplatno, tj. nisu ocarinjeni. Sreće kakve jesam, moj paket je, naravno, ocarinjen, na svega 174,00 RSD, što bi sa poštarinom od Beograda do Aleksinca iznosilo ukupno 319,00 RSD koje sam platila poštaru. Sve smo naručivale otprilike iste stvarčice  i kao što sve u našoj zemlji funkcioniše, naša carina je očigledno jedna velika igra na (ne)sreću. Devojke su imale i mnogo veće pakete sa tašnicama, garderobom, a ovaj moj sa sitnicama je bio, verovatno, jako sumnjiv našim marljivim carinicima. I ponovo dolazimo do priče gde se na našoj carini ne zna ni ko pije ni ko plaća. Zapravo, plaćamo mi, a piju oni. Srećom, ništa nije oštećeno, sve što sam naručila je stiglo.

Elem, da se vratimo na proizvode. Sve što sam poručila, stiglo je u jednom komadu. Nema ozbiljnijih oštećenja, osim sitnijih na dve četke iz kompleta koji sam naručila, ali o tome ću kasnije.

Prvo što sam otvorila bio je novčanik. Identičan je kao na slici na sajtu, što me je prilično oduševilo. Koliko će izdržati, videćemo – svakako, lepo izgleda, materijal mi pod prstima deluje zaista kvalitetno, odnosno podseća na neku kvalitetniju veštačku kožu. Jedino što me brine je štampa. Ne deluje mi kao da će se oljuštiti, ali opet moglo bi da se desi. Nadam se da se neće desiti. Zagledala sam ga lepo i svi končići su na mestu. Za taj novac, sasvim je pristojan novčanik.

Novčanik možete poručiti ovde: Women Fashion Synthetic Leather Foldable Purse Credit ID Card Holder Trifold Long Wallet.

This slideshow requires JavaScript.

Naručila sam tri komada nakita – dve narukvice i jednu ogrlicu. Za sebe sam uzela haripoterovsku narukvicu koju nikada neću skidati! Najiskrenije, mnogo, mnogo lepše izgleda uživo nego na slici na sajtu. Druga narukvica je slično urađena, samo su drugačiji privesci. Nju sam poklonila sestri, a od privezaka ima drvo života, znak beskonačnosti i dve ptičice. Treći komad nakita je ogrlica koju sam poklonila mami – duga ogrlica, boje bakra, sa prelepim, diskretnim belim priveskom.

Haripoterovska narukvica: Synthetic Leather Bracelet Snitch Angel Wings Owl (moja je u crnoj boji)

Crna narukvica: New Unisex Mix Infinity Manual Multi-layer Leather Cord Bracelet Love Bird Bead Bangle

Ogrlica: Stylish And Elegant Women’s Long Pendant Retro Necklace Fashion

20160829_152221

I naravno, strašno me je zanimalo kakve su te četkice koje prave Kinezi, pa sam ih poručila. Veliki sam protivnik naručivanja i korišćenja kineske, neispitane šminke i kozmetike, ali četke uvek mogu da prođu. Naručila sam jedan komplet od osam četki i jednu za konturisanje posebno. Četke iz seta izgledaju sasvim dobro, oprala sam ih i nijedna dlaka nije ispala, zaista, bila sam iznenađena. Četke zaista izgledaju prelepo, međutim, još uvek ih nisam koristila i ne znam kako se ponašaju sa proizvodima. Ukoliko budete hteli, imam i volju i želju da napravim poseban post o njima kada budem stekla utiske. Svakako, deluju kao da će svakoj moći da se pronađe neka namena. Što se tiče četke za konturisanje, ona je, čini mi se, nešto slabijeg kvaliteta. Dosta je mala, nisam to očekivala. S druge strane, čini mi se da će biti lakše raditi sa njom konture. Jedino što mi se ne dopada jeste to što je pri pranju ispalo dosta dlaka iz nje. Ako nastave tako da ispadaju pri svakom pranju, ostaću brzo bez četke. U kompletu su dve četke bile oštećene, ostaviću vam fotografije. Svakako, ta oštećenja su čisto estetska, neće sigurno uticati na valjanost proizvoda, ali mislim da se i o tome treba voditi računa.

Komplet četkica: New 8 PCS Professional Makeup Set Pro Kits Brushes Makeup Cosmetics Brush Tool

Četkica za konturisanje: Black Wooden Makeup Brushes Essential Cosmetic Tools Face Flat Contour Foundation Brushes

This slideshow requires JavaScript.

Moj prvi utisak je da sam svakako zadovoljna ovom porudžbinom. Sve je stiglo mnogo brže nego što sam očekivala, za nekih desetak dana od poručivanja. Radujem se isprobavanju četikica, a ostalim sitnicama sam jako zadovoljna. Da li se vama dopada moj odabir? Šta biste još voleli da znate o sajtu Dresslink?

Vaša Vještica

6 thoughts on “Dresslink – prvi utisak, paket #1

  1. Fraulein D says:

    Nije to nista, ja sam za dve stvari platila carinu i pdv 760din 🙂 al mi nije zao jer je sve super, i zadovoljna sam kvalitetom i izgledom samih proizvoda. Sta su ti tacno ocarinili?Novcanik je bas sladak davno sam ga gledala na aliju ali ga nisam porucila. Za cetkice se ne brini jer se i aura,cala,blush, itd proizvode u Kini, kao i vecina proizvoda danas, pa cak i toliko cenjena NYX kozmetika… 🙂

    Frauleind.blogspot.rs

    Liked by 1 person

    • Vještica says:

      Ma ni meni nije žao što sam platila, žao mi je što nam je carina toliko organizovana da postoje neki nevidljivi cenovnici koji očigledno zavise od raspoloženja carinika. Meni su carinili novčanik i četke i procenili vrednost paketa na 870 dinara. Daaa, baš sam ovih dana čitala tvoj post, juče čini mi se i videla sam da si baš zadovoljna. I ja sam, svakako, zadovoljna. Znam da se proizvode u Kini i verujem da ću svakoj od ovih pronaći mesto u mom mejkapu. Čak i Avon uvozi svoje proizvode iz Kine. 😊😊😊

      Like

Leave a Reply

