Vreme je za blogere: Bamby’s Beauty Lab

Još jedan od blogova u koji sam se zaljubila na prvi pogled kada sam i sama počela sa blogovanjem, jeste upravo blog Bamby’s Beauty Lab. Iako se moj blog bavi nekim malo drugačijim temama, u početku sam zaista čitala dosta blogova koji se bave lepotom i negom upravo zbog toga što su oni bili bliski mojim interesovanjima. Ja sam u periodu kada zaista treba da odlučim i vidim šta meni odgovara, a šta ne, a ovako kvalitetni blogovi u tome mogu samo pomoći.

Blog Bamby’s Beauty Lab vodi Milica Mirković, a u tekstu ćemo je zvati Bambi, s obzirom na to da na spomen tog imena u blogerskom svetu, svi znamo na koga se misli. Ja moram da naglasim da kada krenem da pratim blog, jako mi je važno da to što čitam piše neko kome verujem. Bambi pratim i na Instagramu i kako me moji osećaji nikada ne varaju, ja znam da njoj mogu da verujem. Ono što mogu da zaključim na osnovu njenih tekstova jeste to da je ona jedna samosvesna, divna i pametna žena, a takvim ženama se veruje.

Untitled

Ako samo pogledate ovaj blog, videćete da je prepun različitih saveta i recenzija, da se bavi različitim temama i da nikako nije monoton. Njene priče o putovanjima su divne, a ono što je čini autentičnom jesu tekstovi o različitim tretmanima. Po mom skromnom mišljenju, svi ti tretmani su jako skupi i dobro je što neko može iz iskustva i potpuno objektivno da iznese svoje mišljenje o istim, prosto uštedi i vreme i novac nama sa druge strane ekrana. Ovo mesto na Internetu je zaista jedna svojevrsna laboratorija lepote. Međutim, ono što je jako važno u vezi sa ovom blogerkom jeste to da je svakako pratite na Fejsbuku i Instagramu. Ona tamo piše i mini recenzije, odnosno kači fotke proizvoda i ukratko navede svoje mišljenje valja li ili ne koristiti. 

Stekla sam utisak da je ona zaista razvila jednu ozbiljnu mrežu čitalaca i ona zaslužuje i više od toga. Ono što svakako cenim jeste pravilno i lepo napisana reč, a takve tekstove možete pronaći upravo na njenom blogu. Tako da, trk na blog i čekirajte ako već niste!

Vaša Vještica

One thought on “Vreme je za blogere: Bamby’s Beauty Lab

Leave a Reply

