Magična trojka – BeautyBox

Jutjub scena je u svetu veoma razvijena. Ljudi se bave Jutjubom i žive od toga. Samo pre godinu dana to je u našoj državici bilo nezamislivo. A onda su počeli da niču kanali na sve strane. Neki bolji, neki lošiji – ali publika je, svakako, prepoznala koje enrgije valja slediti i kome zaista treba verovati. Od različitih jutjuberskih sfera koje se uspešno razvijaju na Balkanu uopšte, nekako je najslabije razvijena bila sfera jutjuberki koje se bave lepotom. Pomislićete – kako, pobogu, kada je njih najviše? U tome je štos, dragi moji čitaoci. Kvantitet ne možemo ni sagledati, ali ima li kvaliteta? Itekako ima. Žito se izdvojilo od kukolja, krenulo u neke nove pobede, svakog dana sve više raste i razvija se, a mene je nateralo da ponovim priču o ovim lepoticama i posvetim im još jedan tekst na mom skromnom blogu.

Screenshot_2016-08-18-00-43-03

Ana Janković je bloger, jutjuber, mama, supruga i divna žena. Njenu energiju sam prepoznala u njenom prvom videu. Ana je neko ko čvrsto stoji na zemlji, neko ko drži do sebe i svog rada. Svesna je svojih kvaliteta i ne folira se. Njen humor obožavam, a spontanost i prirodnost su nešto što vam nikako neće nedostajati budete li pratili Anu. Kad god sam pisala o njoj ili pisala njoj, moram priznati da sam imala uvek malu tremu. Imam je i sada. To mi se dešava isključivo kada se obraćam nekome koga mnogo cenim, pa se sva pogubim u nameri da nečim ne odgurnem tu osobu od sebe. Njen bazni kanal Ana 2 Cats danas broji skoro 50.000 pretplatnika, a juče je proslavio drugi rođendan. Cifra je divna, a po mom skromnom mišljenju, do sada bi trebalo da je utrostručena. No, sve u svoje vreme. Kako se kaže – što je brzo, to je i kuso i u ovom slučaju se zaista vidi trud i rad koji se isplati. Najviše na svetu volim ljude koji ulaganjem u sebe naprave nešto veliko. Anino veliko nas tek čeka, ovo je samo početak.

Bojana Kostić je car. Bavi se modnim blogom, jutjubom i šminkanjem. Nekoliko puta sam napisala na različitim mestima na Internetu, ali ponoviću, da zapečatim lepo svoje reči na sopstvenom blogu – neizmerno sam ponosna na sebe što sam Bojaninu energiju i divnu prirodu prepoznala nakon samo par prvih videa koje je u januaru izbacila. Odmah sam sela i preporučila je mojim čitaocima, na šta ste jako lepo odreagovali. Njen bazni kanal je Taste of Fashion i trenutno broji preko 16.000 pretplatnika, što je ogromna cifra za period od početka godine do sada. Još više sam ponosna na Bojanu što ni u jednom jedinom momentu nije poklekla, što stoji čvrsto i pruža neverovatan kvalitet. Njoj moraš da veruješ. Njena spontanost i živost privukle su za kratko vreme dosta pažnje, a mislim da je to samo plod vrednog rada. Nekako se meni činilo još na samom početku da je ona lepo sve isplanirala, a kada si organizovan i redovan, sve dođe na svoje. Neretko se kuckamo na Fejsbuku i ja ne mogu da vam opišem kakvu energiju devojka prenosi samo rečima, mogu za zamislim kako je to kada uživo pričaš sa njom.

Anastasija Đurić je čuvena devojka zlatne kose i umilnog glasa. Te epitete sam joj dodelila još kada sam prvi put o njoj pisala i nekako mi se uopšte ne menjaju. Ona je još i bloger, jutjuber i divnoća od žene. Staša je možda jedan od prvih primera da se u Srbiji može živeti od bloga i Jutjuba – neko ko je svesno preuzeo rizik i zakoračio u nepoznato. I to vrlo uspešno, moram naglasiti. Ona ima možda najspecifičniju energiju ikada – njeno biće smiruje. Moram priznati da sam u momentima nervoze pred ispite, često pribegavala njenim videima da bi me njen glas opustio i pomagalo je. Stašina spontanost i vedrina obasjaće dan svakom od 36.000+ pretplatnika sa njenog baznog kanala Anastasija Stasha. Ono što je meni posebno zanimljivo u njenim videima jeste taj prirodni humor koji će te uvek nasmejati, a da ona nije ni svesna toga. Svojom marljivošću došla je do statusa žene koja radi ono što voli, a uz to i živi od toga, a tome se samo treba diviti.

Kada se ove tri magične žene spoje, kada se tri različite energije vežu i poklope, kada naprave nešto nesvakidašnje i do sada neviđeno na našim prostorima, onda svi treba da ustanemo i poklonimo im se. Bez ikakvih preterivanja i potpuno objektivno to mislim. Još kada su pre jedno dve nedelje objavile na svojim kanalima videe u kojima su govorile o različitim stvarima i tada me oduševile (ostavljam screenshot mog posta na Fejsbuku u vezi sa tim), ne prestaju da me iz dana u dan pomeraju sa mesta.

Post na mojoj Fejsbuk stranici posvećen ovim damama!

Uspele su da prevare i dobru, staru Vješticu i nisam ni naslutila da se ovo krčka i sprema jedna ovakva genijalnost. Zbog toga, posvećujem im ovaj tekst na blogu. Znam koliko je važno da u nekog veruješ kada započne nešto novo. Znam i da ove tri dame uopšte ne treba da sumnjaju u svoj uspeh, s obzirom na nit dobrote koja ih veže, ali isto tako verujem da su drhtale sve do momenta dok nisu objavile ovu divnu vest. Zbog toga, smatram da je podrška na samom startu jako važna i hajde svi da im je pružimo. Ako se važi – ja, žene, verujem u vas neizmerno! Radujem se vašim novim projektima unapred i uvek ću biti tu da sve propratim budnim okom veštice.

O čemu tačno govorim, pogledaćete sami u videu ispod.

Do sledećeg genijalnog projekta,

Vaša Vještica!

2 thoughts on “Magična trojka – BeautyBox

Leave a Reply

