Vreme je za blogere: Foxy Laguna

S obzirom na to da ove nedelje post #vremejezablogere ide u subotu, umesto u četvrtak, dozvolila sam sebi da danas napravim mali izuzetak. Naime, predstavljam vam jedan fenomenalan blog, a taj blog prati i Jutjub kanal.

Sigurna sam da ste bezbroj puta naišli na neverovatno kvalitetne i dobre blogove i da vam nije bilo jasno zbog čega se o njima ne govori više. Na kraju, to je i cilj ove moje akcije na blogu, da predstavim i prokomentarišem sve blogove koji su jako dobri, a nekako se o njima ne govori. Takav je slučaj i sa blogom Foxy Laguna koji vodi predivna Milica.

untitled

Milica je jedna neverovatno talentovana i kreativna devojka. Čini mi se da su nam blogovi tematski bliski po nekim temama i to mi se jako dopada. Ipak se ja bavim nekom malo drugačijom vrstom bloga od klasičnih i komercijalnih modnih blogova i onih o lepoti. Milica se bavi lajfstajl blogom i to je ono što je mene kupilo. Zaista volim da vidim blog koji propagira jedan zdrav, kreativan i lep način života. Najiskrenije se trudim da to ostvarim i na sopstvenim blogu.

Međutim, Miličine priče sa bloga prate i videi na njenom Jutjub kanalu, do kog možete doći putem bloga. Baš sam pre neko veče gledala njen video o favoritima meseca i bila sam oduševljena. Kada bih se ja bavila Jutjubom, definitivno bi i moji favoriti tako izgledali. Sviđa mi se što nije tematski vezana za jednu stvar, već je toliko autentična da meni zaista nije jasno kako to da nema već desetine hiljada pratilaca! Ono što se meni jako dopada, jeste činjenica da njen blog obiluje “uradi sama” postovima i to je nešto što svima može pomoći. Takođe, viđala sam da strane Jutjuberke testiraju Pinterest hakove, a to sam videla i kod Milice i jako mi se dopalo!

Blogom i Jutjubom može da se bavi svako. Svi imamo jednake mogućnosti i svako ima svoje parče web-a. Ipak, ne može svako to raditi kvalitetno. Milica je jedna od onih koji to rade besprekorno. Njeni tekstovi su tako dobro napisani – cenim kada vidim lepu reč na blogu. Sva lepota je uzaludna ukoliko neko ne ume da se lepo izrazi, a kod Milice nećete naići ni na kakvu grešku u tekstu. Pored toga što se vidi da je obrazovana, ona je i jako inteligentna i njen video nije na principu sela sam da snimim i da objavim, već se ona toliko trudi da sve to bude skockano tako fino, da ljudi to zaista mogu sa uživanjem gledati.

Zato, trk na njen blog, iščitajte sve one Miličine lepe reči, pogledajte i po koji video i obavezno zapratite ovu divnu devojku. Ovakva vrsta kreativnosti je kod nas deficitarna, a nedostaje nam jako!

Vaša Vještica

2 thoughts on “Vreme je za blogere: Foxy Laguna

Leave a Reply

