Knjiga nedelje: “Mama ipak zna najbolje”, Vesna Zakonović Arežina

O tome koliko sam i sama oduševljena ovom autorkom, pisala sam vam u tekstu kada sam kao knjigu nedelje odabrala njenu čuvenu (Ne) verujem u ljubav. Vesna Zakonović Arežina je, po mom skromnom mišljenju, jedna od najsvežijih i najvedrijih domaćih pisaca i zaista bih volela da uskoro čitam neke njene nove reči.

Danas vam preporučujem knjigu Mama ipak zna najbolje. Kada mi je knjiga stigla, moja mama se zalepila za nju, a onda je mojoj mlađoj sestri rekla da se ugleda malo na mene i pogleda kakve knjige čitam. To samo govori o vešto osmišljenom naslovu, koji privlači čitaoca i ne dozvoljava mu da se odlepi od knjige sve do poslednjih redaka. Vesnin stil je već dobro poznat – kratke, efektne rečenice. Bez uvijanja, dinamično i zanimljivo štivo koje čitaoca premešta u poptuno drugu, a tako realnu dimenziju.

veki

Fotografija korica knjige preuzeta je sa Google pretrage slika.

Umetnički svet ove knjige predstavlja jednu nadasve neobičnu komediju, ali i ispovest jedne majke i svega onoga što se u ženi menja nakon rođenja prvog deteta. Ja ću ovu knjigu uvek čuvati kao svojevrstan vodič i definitivno ću joj se vraćati, kada bude došlo vreme za to. Kevica i Mlađana predstavljaju život pre rođenja deteta i život nakon rođenja deteta. Knjiga govori o ljubavi, nežnosti i čitavom spektru emocija i promena u životu jedne žene.

Meni se posebno dopada epizoda, odnosno lekcija o svekrvi koju Vesna tako vešto servira pred nama, da se sa jedne strane dobro ismeješ, a sa druge strane shvataš koliko je svaka reč potkrepljena i tačna. Ja ću to poglavlje, definitivno, iščitavati kad god me bude moja buduća svekrva žacnula, a mislim da sam pročitala knjigu u pravo vreme, da se pripremim i makar malo razumem ono što me u životu tek čeka. I u tome je lepota Vesninih reči.

Knjigu možete nabaviti na Vulkanovom sajtu, naravno, ili u njihovim knjižarama. Smatram da svaka žena ovu knjigu mora imati u svojoj kućnoj biblioteci i da joj se stalno treba vraćati. Jeste li vi pročitali ovu knjigu? Jeste li možda pročitali neku drugu Vesninu? Pišite mi o svojim impresijama, znate da to uvek najviše volim da čitam!

Vaša Vještica

2 thoughts on “Knjiga nedelje: “Mama ipak zna najbolje”, Vesna Zakonović Arežina

Leave a Reply

