Vreme je za blogere: Moji mali svetovi

Jedan od najkompletnijih blogova koje pratim je upravo blog o kom vam želim pisati danas. Naime, pre par meseci sam na mojoj stranici statistike primetila posete koje dolaze preko drugog bloga. Do tada je posrednik između čitalaca i mog bloga uglavnom bio Fejsbuk, ponekad Tviter, pa sam morala da proverim o čemu se radi. Otvorila sam i tako došla do Miljaninih malih svetova i oduševila se.

hhjk

Moji mali svetovi je, najpre, jedan zdrav način i stil života. Smatram da je srpska blogerska zajednica žedna ovakvih blogova. To je jedan svojevrsni spektar najrazličitijih i zanimljivih tema. Miljana će pisati o svemu onome što je njenom srcu milo, a pronaći će način da to podeli sa svojim čitaocima i zaintrigira ih da svaki tekst pročitaju do kraja. Volim kada vidim da je neko načitan, pa sastavlja zvučne i ispravne rečenice. Nažalost, smatram da postoji dosta blogera koji ne vode računa o svom jeziku, pa se potkradaju najstrašnije gramatičke i stilske greške, a sa Miljanom to nikako nije slučaj! Uživanje je čitati njene tekstove.

Teme kojima se bavi su najraznovrsnije, a kako i sama kaže, bira ih ne bi li inspirisala druge. I najiskrenije, ne pamtim da me neko inspirisao kao što je ona. Beležim u planer sve o čemu bih pisala i čekam da uhvatim malo više slobodnog vremena i popunim i moj blog najinteresantnijim sitnicama. Miljana svoj blog gradi autentičnošću i stvara jedan čudesan svet u kom se možete samo osećati dobro.

Između ostalog, ovo je prvi blog sa kojim sam ostvarila saradnju u smislu pisanja zajedničkog teksta, a to možete pogledati OVDE. Miljana je poželela da piše o magičnom julu, a onda me je kontaktirala da tekst osmislimo zajedno. Počastvovana sam što sam bila gost na njenom blogu! Da ne dužim više, ostavljam vas da čitate neke lepe i nove reči. Pored bloga Moji mali tekstovi, Miljana vodi još dva bloga Miljanine legende i Polica puna priča, koji su umetnički orijentisani, tako da imate zadatak od mene da sve to dobro proučite i pročitate do sledećeg četvrtka, odnosno, do neke nove preporuke.

Vaša Vještica

4 thoughts on “Vreme je za blogere: Moji mali svetovi

  1. Ljubav i Moda says:

    Divna posveta Miljaninom blogu (tj. blogovima) sa Jovaninim pečatom. 🙂 Veliki lajk od mene. 🙂 No, samo da napomenem da u poslednjem pasusu nije linkovan post o vašoj zajedničkoj saradnji. Oduševljeno sam kliknula na OVDE, kad ono međutim… 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

