Vreme je za blogere: Alex Sparrow’s blog

Navikli smo već da je četvrtak dan za blogere, ali ove nedelje je to ipak petak. Nikako nisam zaboravila da napišem preporuku, prosto nisam stigla zbog neodložnih obaveza. Pre par dana sam na Instagramu stavila jednu fotku ispod koje sam dobila komentar, između ostalog, da me ljudi prate zato što im se dopadaju moje preporuke. Najiskrenije, bila sam polaskana ovim rečima, a sada vam sa uživanjem predstavljam Alex Sparrow’s blog.

Untitled.png

Volim kada su blogeri angažovani. Kada otvorim tekst i nakon prve rečenice shvatim koliko je truda i rada uloženo i čitav projekat, jer svaki blogerski tekst je jedan mali projekat, onda znam da će i svaki sledeći biti takav. Toliko dugo pratim Aleksandrin blog da se više ne mogu ni setiti kako sam ga otkrila. To je sada najmanje važno – otkrila sam ovo blago i redovno pratim blog. U moru raznih blogova, ovaj se definitivno izdvaja i podiže blogovanje na jedan novi nivo.

Ono što se meni jako dopada jeste to što je svaki proizvod o kom se piše izanaliziran do tančina. Aleksandra sve temeljno objasni i potkrepi fotografijama. U njenim rečima ćete prepoznati iskrene utiske, dobre prikaze i posvećenost. Blog obiluje temama koje interesuju svaku ženu, a čitljivost tekstova doprinosi kvalitetu.

Ukoliko još uvek niste otkrili ovaj blog, evo prilike da se lepo zabavite. Iščitajte recenzije i tekstove napisane zaista iz ljubavi, a ne iz obaveze.

Vaša Vještica

2 thoughts on “Vreme je za blogere: Alex Sparrow’s blog

Leave a Reply

