Tekstovi jedne veštice

Zaljubi se, dozvoljeno je

Verujem u to da u životu postoje dve ljubavi. Velika, tragična i životna ljubav. I nekako uvek više voliš veliku, tragičnu, iako joj od samog početka znaš neželjeni kraj. Životnu ljubav voliš, ali uvek će imati jednu jedinu manu – nije tragična.

Ljudi su mazohisti. To voli da boli, da peče, da prži. To voli komplikovano, to voli nedokučivo. A iz petnih žila voli tragično, voli dramu. Istina, kada i nisi baš nešto inteligentan, pre svega mislim na emocionalnu inteligenciju, onda i ne možeš da osetiš čar koju proizvede patnja zbog neuzvraćene ljubavi. I kao da stalno vapiš, zoveš i tražiš još po dobro poznatom sistemu – sipaj, neka prelije. Kada te emocije preplave, kada počneš da se u njima daviš, hvataš se za slamku.

Isprva ti sve deluje nemoguće, kao da nikada nećeš moći da razmrsiš kučine u koje se kao pile upleteš. Nekako mi se čini da je taj period između tragične i životne ljubavi nešto najstresnije što moraš da prođeš, ali i nešto najlepše što može da ti se desi. Tada naučiš sebe, voliš sebe i spoznaš sebe na potpuno druge načine. U redu su konstantni izlasci i zujanje po gradu, ali ljudski je i sasvim je u redu da se od svega izoluješ na neko vreme. Da se posvetiš stvarima koje možda u datom trenutku i nisu baš vredne, ali će za pet i deset godina biti od velike važnosti. Tako se gradi budućnost, tako se gradi život.

Ljubav ne osećaš samo prema muškarcu. Ljubav osećaš prema sebi, prema prijatelju, prema rodbini, prema karijeri i uspehu, prema lepom i zdravom životu. Kada sebe u potpunosti izgradiš, kada postaviš čvrst temelj, tek onda se možeš posvetiti svojoj životnoj ljubavi. I ove misli sam morala da zapišem, a nagnalo me je osećanje da mi malo nedostaju one čari letećih insekata u stomaku.

www.hdnicewallpapers.com
http://www.hdnicewallpapers.com

Dozvoljavam sebi da se svako malo zaljubim. U notu, u pesmu, u reč. Volim život i magiju koja ga obavija. Na putu do životne ljubavi, radiš ono što voliš, ono što te ispunjava i budeš zaista, zaista srećna. I uvek upamtiš da se dobre stvari dešavaju dobrim ljudima.

Vaša Vještica

4 thoughts on “Zaljubi se, dozvoljeno je

  1. Eh taj mazohizam, mi smo ljudi stvarno čudne cvećke.. Sto puta kažem radiš sebi na štetu batali, ali ne vredi, naposletku opet letim da se opečem kao muva bez glave. 😀

    A propo ljubavi, ja sebi dozvoljavam (sjajno rečeno) da se zaljubim u sitnice koje me čine srećnom i izmame mi osmeh, ne nužno na licu, može mi se i duša osmehnuti (al’ ga filozofiram ;)), ali poenta je sve što me usreći, ma koliko sitno, čak i neprimetno bilo ja volim.. Zaljubim se iznova.. Jedini luksuz koji sebi dozvoljavam jer je jedan od retkih koji zaista vredi..

    Sad i mene nešto ponelo 🙂 Ne zameri mi filozofiranje i razradu fabule komentara koji je trebao biti sitan, ali dinamitan. 🙂
    Htedoh reći, amen! Sjajan tekst.. ❤

    Like

Leave a Reply

