Tekstovi jedne veštice

Ničim izazavan: “Daleki kraj”, 10.10.2016.

Moram da priznam da sam ovaj dan baš iščekivala. Živim u uverenju da se u oktobru svake godine dogode sudbinske, najbolje stvari ikada i da su moći univerzuma tada najjače. Sećate se da sam vam pisala o bendu Ničim izazvan nakon njihovog nastupa u Aleksincu (ako se ne sećate, pročitajte OVDE), a danas sam počastvovana što mogu da vam predstavim spot za njihovu novu pesmu Daleki kraj.

Fotografija preuzeta sa zvanične Fejsbuk stranice benda Ničim izazvan.
Fotografija preuzeta sa zvanične Fejsbuk stranice benda Ničim izazvan.

Ovu pesmu smo čuli još tada na koncertu i uživo je zvučala fenomenalno. Sećam se da sam to i rekla Bojanu Gluvajiću kada sam posle koncerta otišla iza bine i zamolila ga da se fotografišemo. Tada mi je rekao da će pesma biti objavljena u oktobru i da se sprema i spot. Obećanje je ispunjeno.

SPOT MOŽETE POGLEDATI OVDE.

Kada se radi o bendu Ničim izazvan, jasno je već da oni sa spotom ne mogu pogrešiti nikako. Prosto je svaki njihov spot osmišljen da na autentičan način prati njihovu vibraciju i svaki put je to i više nego uspešno. Ovaj spot nema mnogo scenografije, pa sve ostaje na glumačkom umeću samih članova benda, koje je na vrlo zavidnom nivou. Važno je samo spomenuti da je tekst i muziku za ovu pesmu radio Bojan Gluvajić, gitarista i vokal u bendu. I Borisovi i Bojanovi tekstovi su tako punoznačni, okupani jednom specifičnom emocijom i uvek volim da ih čujem.

Svojim fenomenalnim glasom i talentom koji raspamećuje, Nevena Glibetić je učestvovala u stvaranju ove pesme i mogu vam reći da mi se jako dopada ovaj spoj. Volela bih da Nevenu češće čujem u ovom žanru.

Ja najviše volim takve spojeve – kada su muzičari dinamični, kada glume, pevaju, sviraju, stvaraju i pre svega, stvaraju kvalitetno. Zvuk kakav proizvodi ovaj bend ne može se čuti često danas. Njihov žanr je nešto što treba negovati i čuvati. Ostavljam vas da uživate u ovoj pesmi, a kod mene je već na “reapeat-u”.

Vaša Vještica

4 thoughts on “Ničim izazavan: “Daleki kraj”, 10.10.2016.

Leave a Reply

