Recenzije jedne veštice · Čarobni napitak za lepotu

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick: DESETKA za čuvenu DESETKU

Sada smo već dobro upoznati sa Golden Rose proizvodima, a posebno sa tim da je njihov kvalitet iz linije u liniju sve bolji. Moram priznati da su neki od prvih proizvoda za šminkanje koje sam koristila upravo bili proizvodi ovog brenda, pa me neka posebna emocija veže za njih.

Danas sam odlučila da vam ispišem moje utiske o najnovijim GR tečnim mat ruževima. Ja sam potpuno luda za mat ruževima, posebno ovim tečnim. Nekako mi baš prijaju i isporbala sam dosta, dosta njih. Već par meseci sam na blogovima čitala, na Jujtubu slušala reči hvale o ovim ruževima, a s obzirom na to da pratim ljude kojima verujem, tražila sam, tražila i tražila čuvenu desetku i konačno je nabavila!

20161012_171017.jpg

Golden Rose tečni mat ruž, broj 10 je nešto najbolje što sam ikada probala. Za sada, mislim da su ovi ruževi nešto najbolje što je moglo da se dogodi drogerijskim policama. Duplo, a i više, jeftiniji od nekih mat ruževa o kojima svi bruje, a tako su dobri. U novembru ću imati jedno nedelju dana kada ću morati da budem svakodnevno našminkana, stoga sada tragam za proizvodima kojima ću moći da verujem i da ih koristim bez razmišljanja. Za sada imam samo desetku, koja mi odgovara uz svaku vrstu šminke – i za dnevnu varijantu i za noćni mejkap, ma prosto se lako uklopi uz sve. Plan mi je da do novembra pribavim makar još tri boje, da mogu bez brige da stavim i ne razmišljam.

Zbog čega potenciram to “da stavim i ne razmišljam”? Pa upravo zbog toga što je dovoljno naneti SAMO JEDAN sloj proizvoda i da on BEZ POPRAVLJANJA traje 6-8 sati minimum! Kod mene je “preživeo” dve posebne situacije – jedna je bila kada sam bila na rođendanu i od 19 do 01h iza ponoći nije mrdnuo – a pila sam kafu, sok, večerala, jela tortu. Druga situacija je bila kada sam išla na predstavu, nanela ga u pola 6 popodne, sišla do grada na kafu, pila, jela, otišla u pozorište, došla kući, otišla u komšiluk i skinula ga tek oko pola 12, 12. NIJE MRDNUO. Ni u jednom slučaju.

20161012_171053.jpg

Ovi ruževi su jako povoljni, svega 400-500 rsd u Lilly drogerijama (u lokalnim parfimerijama su možda i jeftiniji), neverovatno su dugotrajni i u poređenju sa jednim duplo skupljim brendom, kod mene je Golden Rose odneo ubedljivu pobedu! Sve ono što proizvođač navodi je tačno i to je ono što je mene oduševilo. Kada se osuši, zaista je “kissproof”, čak se ne preslikava na čašu ili šolju. A ono što je meni najvažnije, lagan je, NE LEPI SE i NE ISUŠUJE USNE

OVDE POGLEDAJTE KOJE SVE NIJANSE MOŽETE PRONAĆI.

Dakle, ukoliko mi verujete, a znam da mi verujete, jer veštice ne lažu, obavezno nabavite svoj Golden Rose tečni mat ruž! Da li ste već probale neke ruževe iz ove kolekcije? Ukoliko jeste, koja boja vam se najviše dopada? Pišite mi u komentarima!

Vaša Vještica

Fotografije sam pravila sama, a kao odlična podloga i pozadina za fotkanje poslužio mi je moj najdraži Uređeni haos.

Leave a Reply

