Nega usana – moja rutina

S obzirom na to da sam vam prošle nedelje pisala o tečnom mat ružu, ostaćemo još malo kod usana i podeliću sa vama moj način nege usana. Pre par godina sam nakon stomatološke intervencije imala problem sa herpesom na usni i to dva puta u roku od par meseci. Tada sam čvrsto odlučila da neću više nikada sebi dozvoliti da mi se to pojavi i za sada sam u tome vrlo uspešna.

Ono što pored proizvoda za negu usana koristim jeste blagi piling usana. Nije nikakva novotarija ili preskupa investicija – radi se o nečemu što svako može da uradi. Naime, pobornik sam korišćenja prirodnih sastojaka u svrhu nege kože, stoga jednom nedeljno obavezno radim piling lica običnim šećerom u kristalu. Nakvasim lice i ruke, sipem šećer na tacnu i onda mokrim prstima skupim koliko se može uhvatiti. Blago ispilingujem lice, a na usnama se malo duže zadržim. Nakon toga isperem sve mlakom vodom, na lice nanesem kremu, a na usne neki od proizvoda za negu.

20161021_022116.jpg

Oriflame Tender Care

Smatram da je ovo jedan od najboljih proizvoda za negu usana ikada napravljenih. U njegov sastav ulazi pčelinji vosak, stoga je vrlo zdrav proizvod za negu. Ne ostavlja boju, a originalan proizvod miriše na med i to veoma lepo. Oriflame je napravio jedan dobar potez kada je počeo da proizvodi ovaj balzam sa različitim mirisima. Moj omiljeni je, naravno, kokos, a probala sam i vanilu, čokoladu, karamelu, višnju, ribizlu i svakim sam bila oduševljena. Definitivno postoji još mirisa, ali nisam tačno sigurna koji su. Ono što je zanimljivo jeste sama činjenica da je svaki od ovih proizvoda po sastavu identičan, razlika je jedino u mirisu. Svaki od ovih balzama radi potpuno istu stvar kao originalna verzija i svakom je glavni sastojak pčelinji vosak. Ovi proizvodi mogu se koristiti i za negu ožiljaka ili nekih sitnih osipa i u svemu su, zaista, uspešni. Ovaj balzam usnama daje mekoću, baršunast osećaj i svu potrebnu negu.

Labello Lip Butter

Labelov puter za usne sam otkrila pre tačno godinu dana i od tada ga neprestano koristim. S obzirom na to da je u metalnoj kutijici, stoji mi na noćnom stočiću i uveče ne mogu da zaspim dok ga ne namažem. Meni ovaj puter bukvalno služi kao noćna maska za usne. Nanesem ga u debljem sloju i do ujutru ne mrdne sa usana. Tačnije, usne upiju onoliko hidratacije koliko im je potrebno, a usne su ujutru mekane, hidrirane i nema ispucalih delova. Ovaj puter zaista regeneriše usne i ne dozvoljava da se isuše.

Ono što je jedina mana  zapravo se ne odnosi na sam proizvod, već na distribuiranje istog. U Lilly ili DM drogerijama mogu se pronaći samo klasični puter za usne, puter za usne sa mirisom maline i puter za usne sa mirisom vanile i makadamije. Klasični nisam uzimala prosto zato što volim različite mirise, tokom leta sam koristila puter sa mirisom maline, a preko zime sam koristila vanilu i makadamiju i došlo je vreme da se ponovo kupi. Međutim, u inostranstvu postoji još mnogo različitih, fenomenalnih mirisa, kao što je kokos (za kojim ludim), borovnica, kakao i karamela. Ova četiri putera se ne mogu pronaći kod nas i meni je jako, jako žao zbog toga!

Balea balzam za usne

Treći, ali nikako najmanje važanm proizvod za negu usana jeste Balein balzam za usne. Imam ih nekoliko i u svakoj torbi mi stoji po jedan. Iako često stavljam jake ruževe, volim uvek da imam u torbi jedan sasvim običan, a dobar balzam koji će uskočiti u pomoć ukoliko mi se usne previše isuše. I zaista, ovaj balzam za usne mi dosta pomaže – najvažnije od svega je što je potpuno providan, brzo se upija, ne ostavlja nikakvu boju i lepo miriše. S obzirom na to da je zaista nezgodno, a pre svega nije higijenski, da van kuće nanosim prethodna dva proizvoda koji se nalaze u kutijicama sa poklopcem i jedini način nanošenja je prstima, ovaj balzam je zaista nešto što mi je i više nego potrebno. U DM-u sam videla da postoje različiti mirisi ovog balzama, ali su uz to i obojeni i verujem da ostavljaju nekakvu bojicu na usnama, što meni u ovom trenutku ne odgovara, ali verujem da su istog kvaliteta kao ovaj običan koji ja koristim. Volela sam jako i Labello balzam za usne sa medom i mlekom, ali se, nažalost, više ne proizvodi. Balea mi je najpribližnija zamena i sasvim odličan izbor.

20161021_021727

Smatram da je nega usana veoma važna, posebno sada kada koristimo dosta tečnih mat ruževa koji zaista umeju da isuše usne. Baš zato sam vam prošle nedelje pisala o Golden Rose tečnom mat ružu koji sadrži ulje jojobe i ne isušuje usne kao neki ruževi drugih brendova. Ipak, usne moramo uvek negovati, a ovo je moja rutina. Ne znam tačne cene navedenih proizvoda, ali znam da se svaki može kupiti za manje od 300 rsd, što svakako nije mnogo za ovako dobre proizvode. Volela bih da sa mnom podelite vašu rutinu nege usana, čekam komentare!

Vaša Vještica

 

Leave a Reply

