Burra mleko za telo – prvi utisak i recenzija

Poslednjih meseci imam dosta problema sa suvom kožom tela. To mi se do sada nije dešavalo, stoga sam se zaista našla u nebranom grožđu. Probala sam različite losione i mleka za tela, čak i putere, ali učinkovito su se pokazala samo dva proizvoda – Ziaja losion za telo sa arganovim uljem i Burra mleko za telo.

Brend Burra se proizvodi u Srbiji i to je ono što je meni jako bitno. Nega kože tela je izuzetno važna, a tek kada sam se susrela sa problemom strašno suve kože tela, shvatila sam i sama koliko je važno kakve proizvode biramo i koji je njihov sastav. Burra mleko za telo mi se dopalo i pre nego što sam počela da ga koristim, još kada sam pročitala literaturu sa kojom dolazi. Naime, ovo mleko za telo bogato je buterima, uljima i sastojcima koji zaista pomažu u intezivnoj nezi kože tela. Sadrži ši i kako buter, zatim kokosovo, arganovo i bademovo ulje, ali i ureu, koja je jako važna za intezivnu hidrataciju kože, i skvalen, lipid koji je u samom sastavu kože najzastupljeniji.

Ši i kako buter su bogati esencijalnim masnim kiselinama, naročito linoleinskom kiselinom, zbog čega efikasno štite i regenrišu kožu. Sadrže vitamin E, prirodni antioksidans i on sprečava isušivanje kože.

Kokosovo ulje ima sastojke koji deluju isto kao ši i kakao buter, a verujem da već znate kakva su njegova zdrava svojstva. Arganovo ulje je za kožu jako važno – pruža zaštitu od štetnog UV zračenja i regeneriše usporavajući starenje kože. Bademovo ulje je sastojak koji je meni jako bitan, s obzirom na to da sadrži omega-3 masne kiseline koje su meni potrebne zbog reumatskog artritisa, a zatim i omega-6 i omega-9.

20161020_210611.jpg

Proizvođač obećava da mleko hidrira kožu i da ne ostavlja mastan trag. To je upravo bio moj prvi utisak – kada sam ga prvi put nanela, osetila sam da mi je koža elastičnija, mekša, nije me zatezala nakon dugo, dugo vremena. Mleko se vrlo brzo apsorbovalo, radilo sve ono što treba, a bez teškog osećaja da imam nešto na koži. Nakon intezivnog korišćenja, ja sam nanosila dva puta dnevno zbog problema sa suvom kožom, zaista sam primetila sve ono što proizvođač obećava – koža mi je postala elastičnija, oporavljena je, zaštićena i stalno hidrirana. Isušivanje se smanjilo znatno. Još od aprila sam se borila sa suvom kožom, konstantnim zatezanjem i svakodvnenim problemima sa perutanjem i pucanjem kože, stoga mi je ovo mleko zaista nešto što mi je mnogo pomoglo. Neverovatno je prijatnog mirisa, čini mi se da osećam miris badema koji jako volim, a pritom miris nije jak i ne smeta mi.

Moram vam samo napomenuti da je mleko jako tečne strukture, pa tubicu držite uspravno kada otvarate, da vam ne bi jurnulo pola tube na pod. Srećom, meni se to nije desilo, kao da sam predosetila da treba polako otvarati. Dolazi u tubi od 200 mililitara.

Moram naglasiti da sam proizvod dobila od proizvođača, Esenesa Srbija, ali nije bila moja obaveza da o ovom proizvodu pišem. Dakle, moji utisci su zaista ovakvi kako sam napisala. Nastaviću da koristim Burra mleko za telo, naravno, i neizmerno sam zahvalna Esensi što mi je otkrila šta je dobro za moju kožu i šta mi odgovara.

Da li ste koritili ovo mleko za telo? Kakvi su vaši utisci? Ukoliko niste koristili, može se kupiti u Lilly drogerijama. Postoji i onlajn Lilly prodavnica, klikom OVDE doći ćete do ovog proizvoda. Cena na sajtu je 783 rsd, pretpostavljam da je ista i u samoj drogeriji.

Izvinjavam se zbog loše fotografije – nadam se da ću uskoro to ispraviti.

Vaša Vještica

One thought on “Burra mleko za telo – prvi utisak i recenzija

Leave a Reply

