Ziaja losion za telo

Kada sam vam pisala o Burra mleku za telo, spomenula sam i Ziaja losion za telo koji mi je pomogao kada nijedan drugi proizvod to nije mogao. S obzirom na to da sam od proleća imala problem sa suvom kožom tela, koji nikako nisam uspevala da rešim, probala sam različite losione i mleka, a najučinkovitiji je, pre Burra mleka za telo, definitivno bio Ziaja losion za telo.

20161107_151835.jpg

Ziaja losioni za telo dolaze u različitim formulama, što mene posebno oduševljava. S obzirom na to da je meni bilo potrebno nešto za regeneraciju kože, izabrala sam losion za telo sa arganovim uljem. Iako su mleka za negu kože tela dosta hranljivija, ovaj losion za telo je nešto što je mene potpuno oborilo s nogu. Koža mi je bila u užasnom stanju – perutala se, svrbela i zatezala me, a Ziaja losion za telo mi se pokazao kao odlično rešenje.

Proizvođač navodi da ovaj losion sadrži prirodno arganovo ulje, te da kožu regeneriše i hidrira, a da joj povećava vlažnost i do 35%. Ja se sa ovim mogu u potpunosti složiti i samo dodati da je koža nakon nanošenja losiona meka, da ne ostavlja nikakv trag ili film preko kože – odnosno, da se veoma brzo upija. Pakovanje je vrlo praktično – ima pumpicu, što je meni vrlo olakšavajuće kada mi treba više puta po malo proizvoda.

Moram da napomenem da recenzija nije plaćena, da sam proizvod sama kupila i da su utisci potpuno objektivni.

Još jedna pozitivna stvar kod ovog losiona jeste ekonomičnost. Smatram da su Ziaja proizvodi jedni od onih gde cenovni rang zaista nije presudan što se tiče samog kvaliteta. Za nešto više od 350 rsd dobijate 400ml losiona. S obzirom na sam kvalitet proizvoda, smatram da je cena jako niska i veoma priuštiva. Stoga, od srca preporučujem Ziaja losion za telo. Par puta sam uzimala ovaj sa arganovim uljem, sledeći koji želim da probam jeste losion sa kakao maslacem.

Onlajn ga možete poručiti OVDE.

Vaša Vještica

Leave a Reply

