Recenzije jedne veštice · Čarobni napitak za lepotu

Deborah Milano HI-TECH Trio senke za oči – recenzija

Nemam tendenciju da se profesionalno bavim šminkanjem, bar ne uskoro. Međutim, kada se nečim u životu bavim, volim da to prvo naučim i da brzo preskočim amaterizam. Što se tiče šminke, uvek ću sakupiti i izdvojiti novac za nešto što znam da je kvalitetno. Tako mi je bila potrebna mala paleta dugotrajnih senki za svaki dan, a moj izbor je pao na Deborah Milano Ombretto Trio Hi-tech Wet and Dry Super Perlato. Prilično dug naziv, ali pokriva sve ono što proizvođač obećava da ove senke rade.

Od kada pratim redovno bjuti blogerke i Jutjuberke, moram priznati da sam malo promašaja napravila pri kupovini šminke. Naučila sam da pronađem baš ono što će mi odgovarati, a greške sam pravila jedino zbog moje manijakalnosti, što bi rekla moja mama, kada prosto moram da kupim neki komad šminke, a zapravo mi to nije potrebno. Što se tiče cene, za oko 1000 rsd, dobijate proizvod koji je definitivno vredan svakog uloženog dinara.

20161111_161712.jpg

Proizvođač navodi da senke sadrže svetlucave čestice koje doprinose tom hi-tech izgledu, daju neverovatno dobar sjaj i mogu se koristiti i suve i mokre. Sama tekstura senki je toliko divno kremasta, one se tako lepo stapaju i blendaju, da je moguće napraviti sve što poželite sa njima. Paleta koju ja imam je broj 5 i ona sadrži svetlo, svetlo roze senku, zatim jednu zagasitu mauve nijansu i tamno ljubičastu koja se savršeno slaže uz moju bordo kosu sa ljubičastim tonom.

Kada imam vremena da se potrudim i želim dramatičniji izgled, ja koristim sve tri tako što najsvetliju nanesem u unutrašnji ugao kapka, najtamniju na spoljašnji ugao kapka, a onda između popunim ovom srednjom nijansom koju nanosim i na pregib kapka i tako izblendam. Kada želim da postignem malo smireniji izgled, nanesem srednju nijansu na spoljašnje uglove kapka, najsvetliju na unutrašnje, a nekom mat senkom iz neke druge palete izblendam i spojim ove dve boje. Kada baš žurim, nanesem samo srednju, mauve nijansu na ceo kapak i to izgleda savršeno. Poenta je u tome što ove senke nekako daju 3D efekat – iz kog god ugla da se gledaju daju drugačiji izgled zbog svetlucavih čestica koje sadrže. Kada se pokvase, boje su inezivnije i pigmentacija je, logično, bolja.

PhotoGrid_1478880954799.jpg
Prvi swatch je mokrom četkicom, drugi je suvom. Oprostite zbog lošijeg kvaliteta, prvi mačići se u vodu bacaju! 🙂

I dok nisam pribavila podlogu za senku, kada sam ih nanosila direktno na kapak, bile su jako dugotrajne i nisu mi se zavlačile u one linijice na kapku. Sa podlogom su dobile na intezitetu i dugotrajnosti – dešava se da se po čitav dan ne maknu. Jako mi se sviđa što se lepo slažu sa Golden Rose desetkom, pa nju uvek mogu da stavim na usne kada koristim ove senke.

Deborah Milano je zaista šminka visokog kvaliteta, drogerijska, ali po kvalitetu može da parira i nekim high end brendovima (to sam čula od Ane 2 Cats, ja još uvek nisam isprobala nešto od high end brendova). Navodim to zato što meni ovaj kvalitet zaista odgovara za svakodnevno korišćenje, stoga mislim da nije potrebno da dajem mnogo više novca za nešto što je drugog brenda. Moja tiha patnja je Too Faced i njihovu šminku ću kupovati samo da bih je imala – bilo bi mi žao da to koristim.

Svakako, želim da navedem da imate moju preporuku za Deborah Milano Hi-tech Trio senke za oči. Sa samo tri senke možete postići izgled kakav god poželite, dugotrajne su, neverovatno prijatne i sasvim solidne pigmentacije. Možete ih nabaviti i onlajn – na Jasminovom sajtu klikom OVDE ili u Lilly online prodavnici klikom OVDE. Postoji razlika u ceni, u Liliju su trenutno jeftinije, a u Jasmin parfimerijama su zaista često na popustu.

Vaša Vještica

Leave a Reply

