“Hoćete li da se igramo?”, Aleksinac, 10.12.2016.

Kada ste na početku bilo koje karijere, sve vam se dešava po prvi put. Svoj trag ostavljate tako što se u takvim situacijama snađete ili ne snađete. Posao koji volite nikada nije moranje, uvek je uživanje. Onog trenutka kada naučite da uživate u svemu, pa čak i kada nije onako kako ste zamislili, tada znate da ste odabrali pravi put i da vas niko ne može preusmeriti.

Samopouzdanje se gradi godinama. I koliko god ga imali dobri, pametni i vredni ljudi će se uvek preispitivati da li je ono što su uradili dobro, mudro ili kvalitetno. Četvoro mladih glumaca je u Aleksincu, 10.12.2016. godine bilo pred upravo jednim takvim izazovom. Anđela Jovanović, Mihajlo Jovanović, Đorđe Stojković i Miodrag Dragičević su nadasve profesionalno i fenomenalno, pred svega dvadesetak vernih ljubitelja pozorišta, odigrali predstavu Hoćete li da se igramo, po tekstu Marsela Ašara, a u sopstvenoj režiji. Po ovom tekstu predstavu su igrali i čuveni Kuguarsi. Sigurna sam da je bila odlična, ali mi je drago što sam je ipak gledala u izvođenju ovih mladih ljudi.

12829090_1691577431099004_6669436389928379942_o
Fotografija preuzeta sa Fejsbuk stranice “Hoćete li da se igramo?”

Predstava govori o najbanalnjim, a najvažnijim stvarima u životu. Svojom izvanrednom glumom, predanošću i marljivošću četvoro ljudi stvorilo je jednu veoma ozbiljnu predstavu. U niz komičnih replika, gestova i scena sasvim se dobro uklopila poruka da je važno uvek se prisetiti onog bezbrižnog, dečjeg doba ispunjenog igrom. Smeštanjem radnje u duševnu bolnicu postiže se efekat vanvremenskog konteksta.

Zbog situacije u koju su ovi mladi ljudi dovedeni, napomenuću još jednom da sam oduševljena kako su izvanredno to podneli, kako su profesionalno reagovali i predstavu odigrali u jednoj intimnoj atmosferi. Svima sam govorila da su to najbolji mladi glumci u Srbiji, čast mi je što sam gledala ovu predstavu i što sam se sa njima i upoznala. Anđela, Mihajlo, Đorđe i Miodražedivni ste, fenomenalni mladi glumci koji svoje karijere grade baš onako kako treba, profesionalno i vaspitano i ja nam želim da se tek srećemo u pozorištima i na premijerama nekih novih filmova. Sigurna sam da ovo nije ono što ste očekivali, ali makar vam ja mogu reći da sam se od početka do kraja iskreno smejala i da sam nešto više od sat vremena uživala!

Moram vas podsetiti na moj tekst Kako uspešno gaziti po umetnicima i uništavati kulturu – vodič i objašnjenje. Ne volim kada mi je intuicija ovoliko tačna.

Pratite Fejsbuk stranicu Hoćete li da se igramo? da biste saznali koji su sledeći termini igranja, a ja vam od srca preporučujem da predstavu pogledate, posebno mlađim generacijama. Na nama svet ostaje, koliko god to zvučalo kao kliše.

Vaša Vještica

Leave a Reply

