Tekstovi jedne veštice

Decembarski Lady Box – sadržaj i prvi utisak

Od svih modernih kutijica sa različitim proizvodima unutra, mislim da mi je najprimamljivije izgledala ideja Lady Box-a i zato sam oduličila da poručim ovaj novogodišnji, s obzirom na to da sam onaj prolećni propustila. Zbog spretnosti i sposobnosti Pošte, jurila sam paketić par dana, ali sam ga sinoć konačno donela kući. Kada sam otvorila, znala sam da je to to. Znala sam da sam bila u pravu što sam verovala svom instiktu. Naime, uvek ću biti tu da podržim ono što u Srbiji stvaraju mladi i kreativni ljudi i prave ozbiljne brendove od toga. To je ono što me oduševljava – Lady Box okuplja upravo te ljude.

img_20161228_204705_105

Kutija izgleda predivno – potpuno je rustična, kartonska, sa belim tufnama i umotana je kanapom, što ja obožavam, a na njemu je zakačena rozetica sa logom Lady Box-a. Što se tiče samog sadržaja, mislim da se potpuno isplati i jako sam srećna što sam dobila priliku da na jednom mestu pronađem proizvode koji se proizvode u Srbiji i jedva čekam da ih isprobam.

20161228_213316

Prvo što sam videla kada sam otvorila kutiju bile su dve kesice Lookin’ Fit čajeva. Proizvođač navodi da su potpuno prirodni, da se prave od sušenog bilja i da nemaju nikakve aditive, boje ili bilo šta slično. Ja sam ljubitelj upravo takvih čajeva, filter kesice ni ne kupujem. Preko zime pijem čaj od domaće mente, od sušene kamilice, zeleni ili crni čaj i čaj od suvih šipuraka. Dakle, ova mešavina bilja će mi jako prijati. Dešava mi se da imam problem sa crevima, pa ću kesicu Bowels Tea sačuvati za takav period, a Detox tea ću probati ovih dana i javljam utiske na Instagramu.

20161228_213321

K piling je nešto o čemu smo mogli mnogo da čujemo. Sve žene, čije mišljenje cenim, imaju samo reči hvale za ovaj piling. Ja sam skoro sebi smućkala neki kućni piling sa kafom i on je bio sasvim prihvatljiv, tako da verujem da će mi i ovi pilinzi odgovarati. U Lady Box-u sam dobila piling sa kafom i cimetom i piling sa kafom i morskom solju. Jedva čekam da ih isprobam, njušnula sam ih i miris me je već kupio. Ono što odlikuje ove pilinge jeste sama činjenica da su isključivo od prirodnih sastojaka napravljeni, a mene to već oduševljava. Obavezno javljam utiske na Instagramu.

Coco Natural Cosmetic je domaći brend prirodne kozmetike koji mi je odavno zapao za oko, ali nikako da dođe na red da kupim i isprobam. Zato sam posebno srećna što sam dobila njihov balzam za usne u Lady Box-u. O njemu mogu slobodno i da napišem prve utiske, zato što je za manje od 24h bacio u drugi plan moj omiljeni Labello Lip Butter. Naime, kada sam sinoć donela kutiju kući, otvorila je, mahinalno sam odmah namazala usne ovim balzamom i izašla napolje. Kada sam se nakon par sati vratila kući, usne su mi i dalje bile mekane! Pred spavanje sam ponovo stavila, ujutru su usne već bile mekane. Kada sam krenula napolje, zaboravila sam da ga stavim i osetila kako me usne zatežu od hladnoće. Čim sam se vratila, ponovo sam namazala i usne mi nigde nisu pukle. Ovaj koji sam dobila je bez mirisa, potpuno je neutralan, ali neguje sasvim dobro, makar je to moj prvi utisak. I sigurno je prirodan, jer mi apsolutno ne isušuje usne nakon dugo vremena da bih morala da stavim ponovo. Jela sam, pila sam, nije se makao. Usne lepo upiju i mekane su čitavog dana. Dakle, Coco Natural Cosmetics je moje veliko otkriće i veoma sam zadovoljna!

20161228_213306

Kada smo već kod ukrasa, obradovala me je kombinacija TM craft room ukrasa koji su se našli u mom Lady Box-u. Dobila sam dva zlatna i jedan srebrni i to mi se baš uklapa uz sve boje u sobi. Jedan je sa jelkom, jedan sa irvasom i jedan sa pahuljom. Mislila sam da ih okačim na jelci, međutim mama je smislila da ih zajedno sa čizmicama okačimo na zavesu, pa kada to sve sredimo objavljujem fotku na Instagramu

Spomenute čizmice koje ćemo kačiti na zavesu sam dobila takođe u ovoj novogodišnjoj kutiji. Četiri crvene čizmice napravila je Aleksandra Alex Pešić i baš su zanimljiv detalj za ovaj period. Mama i ja smo smislile da u svaku ubacimo grančice božićnog drvceta. Jedva čekam da sve to bude gotovo i podelim sa vama fotku na Instagramu.

20161229_190528

Uz sve to, u kutijici se našla i rozetica za poklon Vesna Jakovljević, Papir i makaze. Htela sam da je ubacim u jedan poklon koji sam danas slala, ali sam zaboravila, tako da će dočekati svoju priliku i otići u ruke nekom od slavljenika na čije rođendane idem u januaru.

Detalji pahuljica koje je napravila Jasna Petković, Dugmencetov zeleni kutak su veoma efektne i čitavoj kutiji daju taj praznični, zimski duh. Takođe, unutra se nalazi i jedan sapunčić u obliku srca koji je napravila Laurus Manufaktura.

Rendži cookies je u novogodišnju kutiju ubacila sasvim prikladan medenjak – Deda Mraza. Znala sam da će stići, ali sam potpuno zaboravila na njega. Kada sam ga videla u kutijici, baš me je obradovao. Mnogo lepše izgleda uživo nego na fotkama, a mama i ja mu već tražimo mesto na jelci, pošto nam se uklapa uz crvene i zlatne ukrase.

20161228_213301

Naravno, ne smem zaboraviti da spomenem da sam u novogodišnjoj kutijici dobila dugo željeno Uređeni haos TO DO blokče i dve olovke – eco friendly hemijsku olovku, i to baš u mojoj boji, zelenu i grafitnu olovku. Obe su divne zato što na sebi imaju porukicu da mogu da motivišem sebe dok piskaram.

20161228_213242

Na kraju, jako sam zadovoljna sadržajem kutije. Toliko sam joj se radovala, a bila sam još srećnija kada sam je otvorila. Unutra se nalaze korisne stvari, a kozmetičke proizvode jedva čekam da u potpunosti isprobam. O svim utiscima pisaću na Instagramu, pratite me i tamo (@_vjestica). Moja preporuka je da svakako ne propustite naredni Lady Box kada ga Marija i Renata osmisle i naprave, ja sigurno neću!

Vaša Vještica

3 thoughts on “Decembarski Lady Box – sadržaj i prvi utisak

  1. Veoma mi se dopada sadržaj kutije, i drago mi je što ovakve stvari postoje i kod nas. Volim ove kutija-na-vrata servise, i učinilo mi se da sam negde videla najavu za Lady Box ali sam totalno zaboravila na to! Sad mi je baš žao. 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

