“Ubice mog oca” – grandiozno finale

Često će se u narodu čuti kako mi nismo produktivni. Pasivni ljudi će uvek komentarisati kako “u Srbiji ne može ništa dobro da nastane”, kako će oni uvek moći nešto bolje i kako je sve glupo. Ja verujem u one druge ljude. Verujem u kreativnost i produktivnost. Verujem u to da se trud isplati, počela sam i na ličnim primerima da se uveravam u to. Zato sam ovde, da podržim najgenijalniju seriju snimljenu u Srbiji u poslednjih par godina. Jesmo mi narod koji se mnogo smeje i kom prijaju vedre teme, ali na ovako ozbiljno urađenoj seriji mnogi mogu da nam zavide.

Ponavljam kao papagaj da gajimo neverovatno dobre glumce, da treba da ih čuvamo i uvek im poklonimo aplauz kada smo u mogućnosti. Serija Ubice mog oca je kompletna i produkcijski i glumački. Pretenciozno bi bilo govoriti o samom kvalitetu glume kada su reditelji i scenaristi okupili zaista velika imena na jednom mestu. U tekstu će se možda naći tzv. spojleri, pa vam preporučujem da se vratite na čitanje tek kada pogledate reprizu poslednje epizode prve sezone, ukoliko niste gledali večeras.

15740781_230293000709726_1779710258156272563_n.png

Fotografija preuzeta sa oficijalne stranice serije Ubice mog oca.

Dok sam čekala da počne poslednja epizoda, baš sam razmišljala o tome kako dok gledam ovaj tip serije uvek razvijem neku teoriju kako bi možda izgledao rasplet, a sa ovim našim produktom mi se to nije desilo. To samo govori o tome koliko je serija genijalno urađena i osmišljena. Zaista, oduševljenje ne mogu opisati rečima u pravoj meri. Nakon prve epizode sam intuitivno pretpostavila ko može biti ubica i bila sam u pravu. Mada, moram priznati da sam nakon svake epizode posumnjala u intuiciju i izgradila hiljadu teorija. To je rezultiralo time da na kraju zaista nisam znala šta da očekujem u poslednjoj epizodi.

Način na koji su scenaristi vešto vodili priču me oduševljava. Režija je urađena baš onako kako treba, da proprati taj zahtevni tekst. Smatram da je veoma hrabro napraviti ovako nešto i suptilno ukazati na goruća pitanja i stanje u državi. Ono što me najviše oduševljava jeste činjenica da, možda prvi put nakon serije Vratiće se rode, imamo jednu domaću seriju sa izvanrednom muzikom. Aleksandra Kovač je iskomponovala fenomenalnu muziku, toliko se čuje da je to urađeno veoma stručno i sa mnogo ljubavi prema notama.

Vuk Kostić nas je naučio da dobrota ne može da se kupi. Nina Janković nam je pokazala šta znači stati uz svog muškarca i istrajati u borbi. Tihomir Stanić nam je pokazao kako se vuku konci, a Predrag Bjelac je dokazao da i ministar ima šefa. Jelisaveta Orašanin je izvanrednom glumom postidela neke starije koleginice, a Nataša Ninković je pokazala kako suvereno vlada srpskom glumačkom scenom. Marko Janketić je humorom obojio veoma ozbiljne situacije, a sve to uz pomoć izvanrednog Nenada Okanovića.

Na kraju, srećna sam što sam svedok rađanja jednog novog pravca snimanja serija u Srbiji. Počastvovana sam što mogu napisati ovaj tekst i stajati iza svake napisane reči. Drago mi je što privremenim zatvaranjem otvaram novu godinu na mom blogu i znam da i vas kod mene čekaju još neverovatnije priče.

Vaša Vještica

2 thoughts on ““Ubice mog oca” – grandiozno finale

  1. banexer68 says:

    Lep osvrt na domaću seriju koja je posle dugo vremena, zasluženo ‘podigla prašinu’ na medijskoj sceni i ne samo na njoj. Odličan potez je i pominjanje Roda, koje su neki izgleda prebrzo zaboravili. U sagledavanju učinka glumačke ekipe, meni lično, nedostaje samo Glogovac.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

