Tekstovi jedne veštice

Moje pravo – serijal koji ne smete zaobići

Ako ste se ikada pitali kako to izgleda kada se mudri ljudi okupe i naprave nešto odlično, onda definitivno morate pogledati serijal Moje pravo. Ja sam neko ko zaista nije blisko upoznat sa pravnim odredbama. Znam ja tu i tamo šta je i kako je, ali dok nisam pogledala ovih dvanaest epizoda, mnogo toga nisam znala. Uvek sam bila onaj tip čoveka koji će pronaći sve moguće informacije, pa kada nešto ne zna, naučiće. Baš zbog toga smatram da je krucijalno pogledati serijal Moje pravo.

0fbshpu6
Fotografija preuzeta sa zvaničnog Twitter profila Moje pravo.

Reditelj ovog informativno-obrazovnog je Miloš Pavlović, a urađen je u produkciji Monte Royal Pictures. Projekat je podržan od strane Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije. Dvanaest epizoda osmišljeno je tako da u svakoj od njih postoji po jedan glumac koji je domaćin i govori o samoj temi epizode. Glumac uvodi u priču i zaključuje je, a između ostalog svaka epizoda sadrži i ilustrovane primere iz institucije Zaštitnika građana Republike Srbije. Domaćini pojedinačnih epizoda su Nikola Đuričko, Gordan Kičić, Radovan Vujović, Vesna Trivalić, Zoran Cvijanović, Ljubomir Bandović, Anita Mančić, Anica Dobra, Dragan Mićanović, Bojana Tornjanski i Branislav Trifunović. Narator je Ana Maljević, a sagovornici su Dubravka Stojanović, Srbijanka Turlajić, Borka Pavićević, Milan Antonijević, Olja Bećković, Miodrag Majić, Vladimir Arsenijević, Tibor Jona, Dobrica Veselinović… Svesno sam nabrojala sva ova imena. Verujem da vam svako od njih nešto znači i da i sami znate da se njihov glas mora čuti.

Smatram da je važno pogledati svaku epizodu od početka do kraja. Čitav serijal otvara pitanja koja svakodnevno sebi postavljamo, a na njih nemamo odgovore. Svaka epizoda pruža mogućnost rešenja i neki odgovor na postavljeno pitanje. Ono što je meni bilo ključno u ovom serijalu jeste taj obrazovni element. Mislim da je ovo jedan odličan način da se građani informišu i nauče nešto više o svojim pravima. Jedini problem u čitavoj priči, a smatram da je itekako problem, je to što sve ovo možemo videti samo na Jutjubu i nekim internet portalima. Smatram da je ovo za televiziju, za udarni termin i za televiziju sa nacionalnom frekvencijom.

SVE EPIZODE MOŽETE POGLEDATI KLIKOM OVDE!

Kako mi je jedna od misija na blogu skretanje pažnje na ono što može pomoći našem stanju u državi, odlučila sam da sa vama podelim ovu priču, da vas uputim na ovaj serijal i da svi naučimo ono što nismo znali ili sa čim nismo bili upoznati. Između ostalog, ovo je moj način da pružim podršku ovom projektu. Ako se ne aktiviramo mi, koji smo tek na pragu života, ko će onda?

Vaša Vještica

2 thoughts on “Moje pravo – serijal koji ne smete zaobići

Leave a Reply

