Zaviri: udobnost januara

Sa zadovoljstvom vam predstavljam novi projekat na blogu. Miljana, sa bloga Moji mali svetovi, osmislila je projekat tako da nas tri, ona, Dijana sa bloga Taupe Candy i ja, svakog meseca izbacujemo po jednu tematsku preporuku za mesto koje morate posetiti. Pritom, postoji još jedan zanimljiv podatak, a to je da je Miljana zadužena za Beograd, Dijana za Novi Sad, a ja za Niš i tako smo pokrile tri najveća grada u Srbiji. Tema ovog meseca je udobnost.

Mesto koje vam sa zadovoljstvom preporučujem da posetite jeste kafić Teatro caffe. Nalazi se kod Narodnog pozorišta u Nišu, što objašnjava naziv. Ovaj kafić sam otkrila sasvim slučajno. S obzirom na to da smo sada apsolventi, negde početkom decembra sam se videla sa drugaricama sa fakulteta nakon dužeg vremena i htele smo da negde popijemo kafu. Nakon nekoliko punih kafića, ušle smo u ovaj i ja sam se oduševila.

01

Fotografija preuzeta sa Google pretrage.

Enterijer je predivan. Sređeno je sa ukusom i stilom. Ono što je meni važno, muzika nije preglasna i drugarice i ja smo mogle na miru da popričamo. Na zidovima se nalaze uramljeni plakati nekih starih predstava ili fotografije sa motivima pozorišta. Boje koje dominiraju su siva i crna i zaista se oseća neki duh pozorišta, duh umetnosti. Prostor ispunjavaju i neki retro elementi, pa je moj prvi doživljaj zaista bio lep, osećala sam se udobno, a to mi je važno kada pijem kafu.

09.jpg

Fotografija preuzeta sa Google pretrage.

Što se tiče usluge, ne bih preterano govorila o tome. Konobarice su jako ljubazne, što je važno, a usluga je zaista odlična. Skoro sam otišla sama da popijem kafu i popunim neku papirologiju i osećaj je bio isti. Popila sam kafu, malo visila na Internetu, zavšila posao i sačekala tatu da me pokupi. I bilo mi je udobno i toplo.

Verujem da Nišlije već znaju za postojanje ovog kafića, a ja od srca preporučujem svim turistima koji se nađu u Nišu, da popiju jednu teatro kafu, osećaćete se zaista divno.

Vaša Vještica

7 thoughts on “Zaviri: udobnost januara

Leave a Reply

