Golden Rose Longstay Matte ruževi – 5 novih nijansi

Golden Rose me je zaista prijatno iznenadio uvrstivši me na listu blogera kojima su poslali novogodišnji paketić sa novim nijansa Longstay Matte ruževa. Vidim da se ovih dana dosta pisalo o njima na blogovima, stoga vas neću gnjaviti hvaljenjem ovih karmina. Zaista, mislim da smo već svi svesni koliko su postojani, pigmentovani, fine, lagane teksture i fantastičnog mirisa. Ja sam se istinski obradovala novim nijansama i najiskrenije se nadam da će Golden Rose širiti liniju.

20170111_002328

Budim se, a na telefonu me čeka SMS. Drugarica me poziva da popijemo kafu. Gledam se u ogledalo i lepa sam, treba samo prikriti ono što je višak, peemesičnu bubuljicu na čelu, recimo. Pokušavam da napravim izgled “ovako sam se probudila” stavljajući BB kremu, malo bronzera da ugrejem lice, nežnu,bež senku, maskaru i moj izbor za usne je novi Golden Rose Longstay Matte ruž broj 13. Mekoća i prirodnost boje se savršeno uklapaju uz ono što želim da postignem, a neće mi se skinuti dok budem pila kafu.

20170111_00345820170111_002623

Dok ispijam kafu, dobijam poziv sa posla. Ipak ću morati do redakcije danas, iako mi je slobodan dan. Pa dobro, moraću prvo da skoknem do stana, da se presvučem i malčice popravim šminku. To bi bilo prilično nezgodno da nemam keca u rukavu. Oblačim se, dodajem malo rumenila i ajlajner, skidam sa usana trinaesticu i stavljam Golden Rose Longstay Matte ruž broj 16. Savršeno!

20170111_00355420170111_002937

Na poslu me obaveštavaju da idem na važnu poslovnu večeru. Završavam zadatke koje sam dobila i jurim do kuće da se pripremim. Problem je što sam se već dogovorila sa drugaricama da idemo na žurku uveče, a nemam vremena da svratim u stan između večere i izlaska. Smisliću i garderobu i šminku koja će biti dovoljno pristojna za večeru i dovoljno udobna za izlazak. Oblačim bordo haljinu do kolena i preko sako. Stavljam jaču šminku, prajmer, puder, setujem puderom u prahu, malo se konturišem, posvetljavam one delove lica koje treba posvetliti, brozer i rumenilo nanosim velikom četkom, šminkam oči i nanosim Golden Rose Longstay Matte ruž broj 15. Efektno i divno, a ne moram brinuti da će se skinuti u toku večere.

20170111_003313

Trik je u tome što ću u kolima ostavit sako nakon večere, skinuti karmin uljanim skidačem šminke i naneti vatreni Golden Rose Longstay Matte ruž broj 13. Odlično!

20170111_00351120170111_002801

Kasno se vraćam kući i u podsetniku vidim da ujutru treba da idem na kafu sa drugom sa kojim se nisam videla godinama.

Budim se, ponavljam postupak od prethodnog dana, ali mi je potrebno malo više boje na usnama, pošto sam cela bleda. Znam, staviću Golden Rose Longstay Matte broj 17. Ponovo, savršeno.

20170111_00363120170111_003200

Pokušala sam da vam na malo drugačiji način predstavim nove nijanse ovih tečnih ruževa, nadam se da ste se zabavili. Pišite mi ako vam se sviđa da radim ovakve recenzije, moram priznati da sam ja baš uživala. Fotografije su mojih ruku delo, stoga budite blagi kada mi nađete milion grešaka. 🙂

Vaša Vještica

4 thoughts on “Golden Rose Longstay Matte ruževi – 5 novih nijansi

Leave a Reply

