Saradnje

Četkice sa sajta Enjoyours

Sa sajta enjoyours.com poručila sam set četkica. Sa četkama za lice dobro stojim, ali sam htela da malo dopunim alate, pa sam naručila set sa linka. Naravno, na sajtu lepo piše da set od 8 četkica sadrži veće za lice i manje za oči, a da je set od 12 četkica samo za oči. U nameri da naručim ovaj prvi, ja sam naručila drugi. Istovremeno sam sa jednog drugog sajta naručila naizgled potpuno isti set četkica za oči, pa taman mogu i da ih uporedim.

Pro 20pcs Makeup Brushes Powder Foundation Eyeshadow Eyeliner Lip Brush Tool

20170130_204407

No, što se tiče ovih 12 četkica, mislim da se baš i ne isplati, s obzirom na to koliko je njih upotrebljivo. Videćete na slici, ali ove kojima je dlaka potpuno bela su bukvalno neupotrebljive. Dlaka im je toliko gruba i debela, mene podseća na najlon i sa njima se eventualno može nanositi neki proizvod, ali od blendanja nema ni b. Međutim, ostatak seta opravdava kupovinu. Naime, ove četkice sa šarenom dlakom su neverovatno mekane i odlične za korišćenje. Velika za blendanje senke je odlična, zatim ove pljosnate za korektor, bazu za senku, gelove za obrve se ponašaju sasvim lepo.

20170130_204525

Čini mi se da čitav set košta ispod 6 dolara i ukoliko su vam potrebne ove četkice koje nisu potpuno bele, mislim da se isplati naručiti, jer je ovaj drugi deo sasvim pristojno urađen. Što se samih drški i izgleda tiče, zaista lepo izgledaju i pažljivo su napravljene, čini mi se veoma čvrsto. Lepo se peru, ali iz ovih lošijih mi je dosta dlaka ispalo, stoga će zaista ostati neupotrebljive. Ukoliko želite da vam javim ako im nađem neku namenu, pišite u komentarima.

Vaša Vještica

One thought on “Četkice sa sajta Enjoyours

Leave a Reply

