Saradnje

Kupovina sa sajta enjoyours.com

Sredinom decembra ostvarila sam saradnju sa još jednim kineskim sajtom. U pitanju je sajt Enjoyours. Za 10 dolara trebalo je da izaberem tri proizvoda. Dakle, sajt zaista ima niske cene, a ja sam poručila ono što mi je bilo zaista potrebno. Smatram da je odnos cene i kvaliteta vrlo realan, ne čeka se mnogo na isporuku, već kako vas obaveste, tako i dobijete paket.

Što se tiče carine, moj paket su, naravno, ponovo carinili. Procenili su da treba da platim nekih 150 dinara PDV i još usluge otvaranja paketa, jelte, pa je to izašlo na nekih 300 dinara. Što se tiče ljudi sa sajta, konkretno devojke Lee sa kojom sam u kontaktu, ispali su i više nego fer. Čekirali su na paketu da je u pitanju poklon i da je vrednost celog paketa svega 3 dolara.

Kako su me zamolili da napišem odvojene recenzije za svaki proizvod koji sam naručila, klikom na nazive proizvoda ispod moći ćete da pročitate šta sam to dobila i valja li čemu. Svakako, mislim da se kupovina na ovom sajtu za neke stvari isplati, dok se za neke manje isplati. Ono što vam moram napisati jeste to da ako odlučite da kupite nešto na ovom sajtu, ukucavanjem koda JOL10 dobijate 10% popusta, što je sasvim u redu. Uživajte.

Četkice sa sajta Enjoyours

Guma za pranje četkica sa sajta Enjoyours

Ogrlica sa sajta Enjoyours

Vaša Vještica

Leave a Reply

