Saradnje

Ogrlica sa sajta Enjoyours

Mislim da su to već i vrapci na grani naučili, ali ukoliko ne znate, ja sam večni haripoterovac, te vas moj izbor ogrlice neće iznenaditi. Oduvek sam želela da imam ovu sa priveskom skrivalice i baš sam srećna što je konačno moja. Ja sam izabrala zlatnu kuglicu sa srebrnim krilima, lanac je prilično dug i mnogo mi se sviđa kako stoji. Urađena je vrlo lepo, a košta nešto manje od dva dolara, što mislim da je svakako veoma povoljno. Uživajte u magiji.

New Fashion ‘Harry Potter’ Golden Snitch Pendant Necklace

20170130_20460620170130_20472120170130_204754

Vaša Vještica

One thought on “Ogrlica sa sajta Enjoyours

Leave a Reply

