Zaviri: knjižara “Nušić”

Na samom početku, moram vam reći da smo u projekat Zaviri uključile još jedan grad u Srbiji – Kragujevac. O lepotama Kragujevca čitaćete na blogu Classic and romantic i ja se baš radujem što se naša družina širi. S obzirom na to da sam ja prva pisala o udobnom mestu u januaru, klikom na gradove možete pročitati tekstove ostalih devojaka.

Beograd

Novi Sad

Kragujevac

U februaru bi trebalo da vam predstavimo jednu knjižaru koju volimo da posećujemo. S obzirom na to da ja zaista obožavam knjižare, moram priznati da mi je bilo teško da odlučim, a opet sam izabrala baš onu na koju sam prvo pomislila kada sam dobila zadatak.

Knjižara Nušić se nalazi u samom centru Niša. Lokal je predivan, enterijer knjiški i prijatan. Kada u knjižaru uđete, prvo se začuje zvonce jer se knjižara sastoji iz dva dela, pa vas prodavačica ne može uvek čuti. Meni je to toliko simpatično da vam ne mogu opisati taj osećaj.

Untitled.jpg

U tom prvom, manjem delu knjižare nalaze se najrazličitije sitnice. Futrole za olovke, novčanici, torbice od kože – fantastični komadi koje možete nekome kupiti kao poklon. Drugi deo prodavnice je onaj gde magija počinje. To slobodno mogu nazvati jednim kreativnim haosom – knjige, olovke, markeri, sveske, rokovnici, planeri, sve je poslagano tako da ispunjava prostor, a da opet možete vrlo lako pronaći baš ono što vam je potrebno. Ljubazne radnice će uvek i rado pomoći u potrazi.

Ako vas nekada život nanese put Niša, a volite da kupujete u knjižarama, ja vam od srca preporučujem da makar posetite knjižaru Nušić. Mene strašno podseća na neki lokal iz Dijagon Aleje, pa je možda moja prvirženost ovoj knjižari utoliko i veća.

Vaša Vještica

5 thoughts on “Zaviri: knjižara “Nušić”

Leave a Reply

