Izložba Dečje likovne kolonije, 06.02.2017.

Letnja Dečja likovna kolonija, u organizaciji Udruženja likovnih umetnika Aleksinac, već se tradicionalno održava preko leta u Lipovcu. Na četvrtoj po redu, deca su oslikavala lampione. Za samo dva dana, oslikali su 50 lampiona. Kada sam dobila tu informaciju, u šali sam se nadovezala rekavši da ja ne bih mogla da oslikam ni dva lampiona za 50 dana!

Imala sam tu čast da izložbu zvanično otvorim, a Aleksinčani će moći da svrate i pogledaju je do 20. februara u Art galeriji Centra za kulturu i umetnost. Sam poziv da otvorim jednu izložbu me je izenadio i neizmerno sam zahvalna Mileni Milenković što se setila baš mene. Čast mi je što sam bila deo jedne ovako divne organizacije.

Ja vam rečima ne mogu dočarati samu atmosferu, stoga vam ostavljam galeriju fotografija da se i sami uverite koliko je to lepo izgledalo.

GALERIJA FOTOGRAFIJA

Ovo je svakako nešto oko čega se moramo potruditi da postane uobičajeno. Da imam više ovakvih izložba i da uvek budu posećene, kao što je i ova bila. Kao što sam sinoć i rekla ULUA je tu da vodi decu, da ih pridržava da ne padnu i da ih pusti kada očvrsnu i osamostale se. Činjenica da među učesnicima postoje deca koja su uspešno upisala srednju Umetničku školu u Nišu govori o uspešnosti same kolonije.

Moje mišljenje je da ovakve ideje uvek i svakako treba podržati. Uživajte u fotografijama, a ukoliko ste u mogućnosti, obavezno svratite i pogledajte izložbu. Magična je.

Vaša Vještica

Leave a Reply

