Tekstovi jedne veštice

Trupa k. b. i veče neoljubavnoj poeziji

S obzirom na to da zbog privatnih obaveza ovoj večeri neću moći da prisustvujem, morala sam da podelim sa vama moje oduševljenje povodom organizovanja iste.

Stalno se neki prepametni ljudi trude da skrenu pažnju na to kako je društvo pasivno, kako niko ništa ne radi, kako ne postoji dovoljno organizacija za mlade. Od kukanja se niko hleba nije najeo, a ja sam ponosna što poznajem ljude koji su stvar preuzeli u svoje ruke!

16473707_177073796112333_6043231355004242215_n
Fotografija preuzeta sa zvanične Fejsbuk stranice Trupe k.b. Dizajn: Luka Simić

Trupa književna boemija, skraćeno Trupa k.b. nastala je na jednim sasvim običnim vežbama iz poezije 20. veka. Razgovarala sam sa jednom od članova, Natalijom Pejčev, i ona mi je fino objasnila da su nakon tih vežbi, kolege sele da popiju kafu i došle na fantastičnu ideju da organizuju nesvakidašnje književno veče. Uz Nataliju, članovi ove trupe su Nikoleta Aranđelović, Aleksandra Matić, Dragana Lazarević, Sanja Stanković, Jovana Janković, Tijana Todorović, Mila Stefanović, Ana Krstić, Dušan Milovanović, Kristina Grozdanović, Marija Milenković i Marko Cenić. Svi su oni studenti Srbistike na Filozofskom fakultetu u Nišu. Na gitari će ih pratiti Nemanja Raković.

Ovo nesimbolično književno veče simbolično se zove veče neoljubavnoj poeziji i održaće se 14. februara u Niškom kulturnom centru. Moram napomenuti da je logo i plakat uradio Luka Simić i meni se dizajn baš, baš dopada.

Dalji rad ove trupe moći ćete da pratite na Fejsbuk stranici. OVDE

S obzirom na to da skoro sve učesnike lično poznajem i da znam koliko su to kvalitetni, mladi umovi, moram dodati da bi svakako i moj objektivni osećaj bio da je ovo jedna genijalna ideja. Uvek sam tu da podržim inicijativu, dobru ideju i da se potrudim da se ona proširi. Zato vas pozivam da budete njihovi gosti i da mi obavezno prenesete utiske!

Vaša Vještica

Leave a Reply

