Saradnje

Fan brush sa sajta nurbesten.de

Mislila sam da je ova četka mnogo manja i da je poput onih za nanošenje hajlajtera. Međutim, ona je prilično velika i čvrsta, pa se može koristiti i za diskretno utopljavanje lica bronzerom, za blendanje proizvoda na licu, ali i za hajlajter, kao što sam i mislila.

Četka izgleda prelepo, mene su ove ombre crvene dlake potpuno kupile. Čak i da nije kvalitetna, kao što jeste, bilo bi mi lepo samo da mi stoji kao dekoracija. Ipak, upotrebljiva je i više nego što sam mislila da će biti. Košta 4,50 dolara i mislim da se u potpunosti isplati.

20170219_155032.jpg

1 Pc Fan Shape Foundation Powder Brush Wooden Handle Beauty Make Up Cosmetic Blending Tool

Vaša Vještica

One thought on “Fan brush sa sajta nurbesten.de

Leave a Reply

