Saradnje

Komplet četkica sa sajta nurbesten.de

Tražila sam tačan link do ovih četkica, pa sam u mejlu koji sam im poslala pročitala da sam naručila bele. Verovatno ih nisu imali na lageru, pa su mi stigle crne. Ja sam ovim kompletom oduševljena. Ono što je meni bilo najvažnije jeste činjenica da mogu da koristim za sve što mi je potrebno posebnu četkicu i to mi ovaj set i pruža.

Četkice za blendanje se odlično ponašaju, kupe taman onoliko proizvoda koliko je potrebno. Tanku, koso sečenu četkicu sam koristila za obrve i bila mi je sasvim dobra, ali ću morati da je probam i za nanošenje ajlajnera, što mislim da joj je i prava namena. Ostale, pljosnate četkice sam koristila za nanošenje baza i korektora i ponašaju se odlično, ne ostavljaju tragove, a i ako neki ostane, sve se to lako ublenda. Ono što mi je jako važno, ove četkice ne “gutaju” velike količine proizvoda, već ono što zahvatite sve iskoristite.

20170219_155344.jpg

Jako lepo izgledaju, crne su sa ovim rose hold metalnim delom, a kvalitet četkica sa belom dlakom je daleko bolji od onih iz prethodnog posta. Cena im je trenutno 13,18 dolara, ali mi se čini da su bile nešto jeftinije kada sam ja naručivala, pa verovatno nekada budu na sniženju.

12Pcs/set Wooden Handle Eye Make-up Brushes Eyeshadow Eyeliner Brush Kit Beauty Makeup Cosmetic Tool

Vaša Vještica

One thought on “Komplet četkica sa sajta nurbesten.de

Leave a Reply

