Sajt nurbesten.de – moja iskustva

Još jedan od sajtova koji mi je slao proizvode na testiranje je nurbesten.de. Ako sam dobro razumela, ovo je verzija sajta Born Pretty Store za nemačko područje. Samim tim, sve na sajtu je na nemačkom jeziku i cene u prikazane u evrima. Ipak, u gornjem, desnom uglu možete pronaći valutu koja vam odgovara i prevesti sajt ukoliko ne razumete nemački. Morate prvo kliknuti da prevede na srpski, mada se ništa značajno neće desiti, a tek onda će se pojaviti i engleski jezik kao ponuđen i kada prevedete sve na engleski, kupovina je mnogo lakša. Zašto bi se neko ovoliko mučio oko naručivanja? Ako pogledamo odnos cene i kvaliteta, onda definitivno vredi. Ono što je veoma važno jeste činjenica da je šiping besplatan.

Što se samog naručivanja tiče, proizvodi su stigli prilično brzo s obzirom na to da su “putovali” u vreme praznika. Kao i svaki paket koji meni stiže, ocarinjen je i mislim da je baš to onaj famozni paket gde je procenjeno da treba da platim 16 dinara, a ostatak je usluga otvaranja paketa, pa sam ukupno platila do 200 dinara poštarinu. Dakle, sve mi je stiglo pre oko mesec dana, ali sam čekala da stigne i drugi deo paketića u kom se nalaze preslatke minđušice. Ipak, kako sam malopre proverila, taj paket je stigao u Srbiju, ali do mene još uvek nije. Verovatno carine par minđušica mesec dana.

Klikom na nazive proizvoda možete pročitati detaljnije recenzije, ali svakako sam ovim sajtom veoma zadovoljna. Cene nisu visoke, a ono što sam dobila zaista i koristim. Imate moju preporuku, a i kod za popust. Ako odlučite da kupujete sa ovog sajta, ukucajte JOSD10 i dobićete 10% popusta. Ukoliko kod bude iskorišćen pet puta, napravićemo jedan giveaway i dobitnik će moći da kupi robu za 20 dolara sa ovog sajta.

josd10

12Pcs/set Wooden Handle Eye Make-up Brushes Eyeshadow Eyeliner Brush Kit Beauty Makeup Cosmetic Tool

1 Pc Fan Shape Foundation Powder Brush Wooden Handle Beauty Make Up Cosmetic Blending Tool

1Pc Fashion and lovely Animal A6 Note book Sticky note(Random Color)

Vaša Vještica

Leave a Reply

