Čarobni napitak za lepotu

Nikel ulje noćurka

Primetila sam da mi je lice dehidrirano i nisam znala baš kako da se sa tim izborim. Pokušala sam sa različitim kremama, a kako sam nova u svetu preparative, zaista mi je bilo potrebno traženje. U januaru sam pobedila u Instagram darivanju na profilu Dunje Jovanić, pa sam u tom paketiću, između ostalog, dobila i Nikel ulje noćurka iz Purity Box-a.

Ulje mi je stiglo u pravi momenat – baš onda kada mi je nestala krema i kada je mom licu bila potrebna hidratacija. Bočica ima 30ml, a ja ga nanosim skoro mesec dana i jedva se malo vidi da je potrošeno. Dovoljno je par kapi koncentrata, a ja ih nanosim na lice i vrat nakon što se umijem i očistim lice micelarnom vodom. U uputstvu piše da se ulje nanese pre kreme, međutim, primetila sam da mi je efikasnije i efektnije kada stvarim ulje, pustim kožu da upije i tek ujutru namažem kremu.

Najvažnije od svega je da se radi o Nikel kozmetici, za koju znamo da se pravi od prirodnih sastojaka. Pored noćurka, u ovom ulju se nalaze i ekstrati jojobe, slatke narandže, ruzmarina, pasiflore i vitamin E. Ulje jako lepo miriše i ostavlja prijatan osećaj na koži.

Proizvođač navodi da ulje treba da obnavlja površinski zaštitni sloj, umiruje i štiti od štetnih spoljašnjih uticaja, čuva vlagu i sprečava njen gubitak i da deluje protiv bora. Ja sam zaista primetila da čuva vlagu i da štiti lice, a ove ostale stavke ćemo proveriti kada prođe određeno vreme.

Ulje noćurka možete kupiti na sajtu Purity box-a, a cena je 1800 dinara. S obzirom na kvalitet i mililitražu, mislim da se svakako isplati i drago mi je što sam dobila mogućnost da probam ovako nešto – od sada definitivno neću zaobilaziti ovakve proizvode.

Vaša Vještica

Leave a Reply

