Novi Jutjub kanal meseca – FashionPumpkin Svetlana Prodanić

Svetlana Prodanić je autor jednog od najboljih modnih blogova u Srbiji. Blog Fashion Pumpkin pratim odavno, iako nisam baš u sferi modnih blogova. Ona je jedna od onih ljudi koji sijaju preko ekrana kada ih vidite na fotografiji. Prenosi tu neku divnu, umirujuću energiju, a njene odevne kombinacije su ono što svaka žena mora imati u svom garderoberu. Jednostavno, efektno i divno. Blog se bavi i određenim lajfstajl temama i zaista možete pronaći dosta zanimljivih postova.

14317395_710498205755625_6785952732260976486_n.jpg
Fotografija preuzeta sa zvanične Fejsbuk stranice Fashion Pumpkin Blog.

Svetlana se pridružila Jutjub nebu, a ja sam morala da na blogu napišem par reči o njenom kanalu. Kanal se zove Svetlana FashionPumpkin i do sada je objavila dva videa. Oba su u vezi sa kuvanjem – predstavila je tako jednostavne i divne recepte, da ja prosto moram sve da isprobam. U pitanju je zdrava hrana, puna vitamina.

Obično sam pisala o kanalima koji postoje već dugo, a jedini kanal koji sam preporučila na samom početku do sada bio je Bojanin kanal Taste of Fashion. Svi znate koliko sam ponosna na to što sam na samom početku prepoznala jednu veoma dobru priču. Navodim sve ovo da bih vam uporedila osećaj koji imam u vezi sa Svetlaninim kanalom. Znam da je pred nama jedna ozbiljno dobra priča i od srca preporučujem da pratite Svetlanin kanal. Znate da ova veštica ne greši.

Vaša Vještica

2 thoughts on “Novi Jutjub kanal meseca – FashionPumpkin Svetlana Prodanić

Leave a Reply

