Magija filmskog platna

Magija filmskog platna – “Biser Bojane” – mart, 2017.

Do sada se zaista ispostavilo da me intuicija retko kada prevari. Videvši najavu za film Biser Bojane, znala sam da ću to morati da pogledam u bioskopu. Uhvatila sam sebe da domaće filmove obavezno gledam u bioskopu i mislim da je to jedna jako lepa navika koju sam stvorila. Može da govori ko šta želi, ali ta magija filmskog platna koja te očara u bioskopu je nešto neverovatno. I neizmerno sam zahvalna Mobil 3D Cinema što i mom gradu pružaju bioskop, makar na par dana.

Stevan Koprivica, Vladimir Đurđević, Bojana Babić i Milan Karadžić, koji potpisuje i režiju, napravili su jedan sasvim dobar scenario i postavili ga na veliko platno. Ono što mi je u samom tekstu privuklo pažnju, jesu pažljivo uklopljene replike koje odišu humorom sa onim koje nose fabulu. Dakle, radnja nije isprazna i to mi se jako sviđa. Možda bi neko i rekao da je film urađen po ugledu na holivudske komedije, ali ja se ne bih složila sa tim u potpunosti. Tačno je, ima elemenata, ali kada je naše, nekako ima i dušu.

16473373_655593771294173_5213199461290039567_n
Fotografija preuzeta sa zvanične Fejsbuk stranice Biser Bojane.

Prvo što me je nateralo da film stavim na listu must see bio je glumački spoj Andrije Miloševića i Hristine Popović. Kada u jedan film stavite, mogu slobodno reći, kralja i kraljicu humora na domaćem filmskom platnu, onda je sasvim logično to što mene sada bole mišići na stomaku od smeha. Upotrebiću kliše, ali da njima neko da sastojke deterdženta za rublje da pročitaju, opet bi svojom harizmom i glumačkim talentom nasmejali masu ljudi. Sviđa mi se što Mima Karadžić dobija ovakve uloge i što je i nakon svih ovih godina i dalje mangupski šmeker. Ipak, glavni likovi su na bedrima mladih glumaca, neverovatnih Vanje Nenadić i Slavena Došlo. Odavno nisam videla ovako harizmatičan glumački par iz kog prosto isijava hemija. Dubravka Drakić i Mladen Nelević su glumci bez kojih zaista ne mogu da zamislim jednu komediju. Ja prosto ne smem izostaviti Miru Banjac, legendu srpskog glumišta i njenu fantastičnu glumu i u godinama u kojima je.

Fantastičnu montažu odradio je Aref Zaabi i ja sam se prosto zaljubila u predivne, panoramske kadrove crnogorskog primorja. Crna Gora se mora ponositi lepotom prirode koju ima. Trenutno mi je to možda najjači utisak.

Kada mladi lekar, Đorđe Popović (Slaven Došlo), krene na put da upozna svog oca (Mima Karadžić), sretne Lolu (Vanja Nenadić) i krene da mu se kazuje ko je i šta je, uplovićete u svet dinamičnih događaja sa crnogorskog primorja. Ako želite dva sata kvalitetnog smeha i rasterećenja, definitivno ćete film pogledati u bioskopu. Na repertoaru je u bioskopima u svim većim gradovima u Srbiji i Crnoj Gori.

Pišite mi vaše utiske ako ste film već gledali. 🙂

Vaša Vještica

Leave a Reply

