Tekstovi jedne veštice

Zdravo jezgro – ljudi koje čekamo smo mi

Zverski sam se borila sama sa sobom da sve ovo vreme ćutim. Ko me poznaje, vrlo dobro zna koliko je meni teško da ćutim, posebno kada je u pitanju pravda. A bez straha smatram da je jedina pravda da se u našoj državi konačno svrgne ova diktatura i da neki mudri ljudi zauzmu svoja mesta.

Iako sam i sama pripadnik te neke mlađe genracije, užasava me činjenica da su moji vršnjaci toliko letargični i toliko nezainteresovani. Diže mi se kosa na glavi kada čujem izjave da je politika glupost, da to ne treba da nas interesuje. Čini mi se da je imenica politika poprimila potpuno drugačije značenje od onog koje bi trebalo da ima. Zbog mraka u kom naša država živi već dve i po decenije, prve asocijacije pri pomenu politike jesu lopovluk, rasulo, neobrazovanost, diktatura. Ipak, politika je nešto mnogo kompleksnije. Nešto čemu moramo vratiti pravo značenje.

sas-a-jankovic-miting-stefan-stojanovic-8

Dozvoliću sebi da generalizujem i reći ću da sam se bojala da je nebrazovane, napredne, kompletne idiote nemoguće zaustaviti, uzevši u obzir činjenicu da svima njima upravlja jedan čovek. I da, svako ko dozvoli sebi da podržava samovlašće za mene je kompletni idiot.

Sinoć sam slušala sve one mudre ljude, govore kakve odavno nisam čula i jedino mi je bilo žao što nisam i ja ispred one bine. Moja priroda je takva da se uvek bori za pravdu. Intelektualni deo javnih ličnosti u Srbiji podržao je Sašu Jankovića. Bez straha. I ukazao na to da ljudi koje čekamo smo mi. Duda Ivković, Nikola Kojo, Nikola Đuričko, braća Trifunović, Kristina Kovač, Tatjana Vojtehovski, Biljana Lukić, Rifat Rifatović, Kokan Mladenović, Marčelo i Nensi, Kornelije Kovač, Milica Kralj, Janko Baljak, Nebojša Glogovac, Bisera Veletanlić – sve su to ljudi čiji rad poštujem, pratim i podržavam. I svi oni se trude, kako Sergej reče, da stvore zdravo jezgro, a to je ono što je nama potrebno. Potrebna nam je uređena država koju će građani urediti. Potrebna nam je država konačno.

This slideshow requires JavaScript.

Što se politike tiče, zaista sam laik – pratim dešavanja na toj sceni (još uvek je to jedna od scena u Srbiji), ali se nikada nisam podrobnije bavila njome, niti planiram. Međutim, imam dovoljno svesti, a i savesti da me interesuje u kakvoj državi živim. Bez ikakvog preterivanja i uzdržavanja, deprimira me trenutno stanje. Deprimira me vrhovna vlast u rukama jednog čoveka. Deprimira me mogućnost da članovi žirija zvezda granda (s razlogom pišem malim slovom) ostanu na čelu jedne države. Dosta mi je ućutkivanja sa svih strana. Vrlo ozbiljno shvatam moje pravo glasa. I uvek ću ga iskoristiti.

Vrlo ozbiljno shvatam i slobodu govora, pa ću ipak objaviti ovaj tekst. Potrebna je promena iz korena. Potrebno je skloniti sve one ljude koji su na vlasti od kako sam se rodila. Želim da živim u uređenoj, pravednoj državi. Želim da više ne pišem ovakve tekstove. Želim da profesori, novinari, muzičari, glumci i sportisti nikada više ne budu prinuđeni da se bave ovakvim stvarima. A ja sam im, svakako, neizmerno zahvalna što su prodrmali narod.

Kao što Srđan Dinčić reče, pogledajte naslovne strane dnevnih novina danas i shvatićete ko se najviše plaši. Mi smo BEZ STRAHA! Da do nedelje isteknu dani mraka u Srbiji. Da se u ponedeljak probudimo okupani suncem, da 3. april bude zlatni dan!

Saša Janković.

sasa-jankovic-foto-fb-prntscr-1490809892-1143547

Vaša Vještica

2 thoughts on “Zdravo jezgro – ljudi koje čekamo smo mi

Leave a Reply

