Zvezda u moru istih – Roko Blažević

Ružičastu televiziju ne gledam. Protivnik sam svake emisije koja se emituje na istoj, posebno svih izmišljenih gostiju. Toliki animozitet prema jednoj režimskoj televiziji pregaziću samo zato što se o Roku Blaževiću ne može ćutati. Posebno ja, kao neko ko je uvek tu da podrži mlade, pretalentovane ljude, zaista ne smem da ne napišem koju reč o ovom divnom Splićaninu.

Redovno sam pratila samo prvu sezonu Pinkovih zvezdica. Još tada sam bila fascinirana klincima koji su me iz emisije u emisiju oduševljavali. A onda sam prosto prestala da gledam sve što ima veze sa tom televizijom. U hodu sam propratila predivnog Marka Bošnjaka iz druge sezone, ali niko me nije oborio s nogu kao Roko!

roko-630x362.jpg

Ja se prosto bojim da mojim rečima ne unizim neverovatan, kosmički talenat ovog petnaestogodišnjaka. Ima to nešto u Splićanima, dišu valjda taj divni morski vazduh, očigledno bogat talentom, što te dovede do suza kad god ih slušaš. Takva emocija, ta opipljiva osećajnost u glasu, to se ne može rečima opisati. Izbor pesama, snaga u svakom tonu, to sigurno izgovaranje fraza, naglašavanje baš onda kada treba slušaoca prosto natera da svaki ton oseti. 

https://www.youtube.com/watch?v=0ImbzrUxtJE

Ono što me u potpunosti kupilo i nateralo da o ovom momku pribeležim par redaka jeste njegov nastup u Pinkovim zvezdicama i izvođenje pesme Purple rain. Niti manje godina, niti više emocije i ozbiljnosti u muzičkom izrazu. Poslušajte i uverite se (2:07:40).

https://www.youtube.com/watch?v=Bi6duehyOLc&t=8022s

Ostavljam vam i njegov nastup nakon kog pišem ove reči. Preslušajte samo ova tri izvođenja koja sam ostavila, pa mi recite da nisam u pravu kada tvrdim da ovo dete defitnitivno nije sa ove planete.

https://www.youtube.com/watch?v=SNOeZcbwf6c&t=126s

Ovo sam morala ostaviti zapisano, kao neki trag. Morala sam da pribeležim sve impresije, da podelim sa vama. Roko Blažević mi vraća veru u budućnost, veru u to da talentovana deca dolaze i da će pregaziti kič i šund koji nam se svakodnevno servira. Reći ću samo još da mu od srca želim da ostvari sve svoje snove i da proživi svaku svoju misao. Zaslužuje i više od toga!

Vaša Vještica

Leave a Reply

