Izazovi radost TAG

Odavno me nije nešto inspirisalo kao Izazovi radost TAG koji sam videla na kanalu Brane Antović, stoga sam dozvolila sebi da odgovorim na 10 veoma zanimljivih pitanja. Neću dužiti, prelazim na odgovore odmah.

1. Način da samoj sebi instant popravim raspoloženje…

Sve zavisi od doba dana ili čak godine kada me uhvati neraspoloženje – leti skuvam sebi kafu, izađem na terasu i čitam neku dobru knjigu, dok zimi skuvam kafu, zavučem se ispod hiljadu ćebadi i gledam neki američki sitkom. Dakle, raspoloženje mi instant popravi kafa.

2. Moji mali trikovi da drugima izmamim osmeh na lice…

Zvučaće narcisoidno, ali gotovo sam sigurna da moja moć da se u pravom momentu našalim na pravi način vrlo često ljudima izmami osmeh na lice. Čim ih nateram da se prvi put nasmeju, onda samo nastavim sa šaljivim opaskama i nekako mi je tada srce puno. Divan je osećaj nasmejati nekoga.

3. Rođendanski poklon koji me je oduševio…

Dva poklona su me najviše oduševila – jedan sam kupila sama sebi za 22. rođendan i to je knjiga Drvo života Kristine Kovač, a drugi sam dobila za 23. rođendan od najboljih prijatelja. Dramu Hari Poter i ukleto dete i sobne papuče sa motivima iz prvog filma o Hariju Poteru – magično i simbolično!

4. Moje srećno mesto je…

Bez mnogo razmišljanja – pozorišna sala. Kad god kročim u pozorišnu salu, obuzme me neka divota i to se ne meri ni sa čim. Bilo da sam na sceni, bilo da sam u publici, osećaj je isti i predivan.

5. Ovaj svet bi bio radosniji kada bi bilo manje/više…

Ovaj svet odavno zaslužuje jednu apokalipsu, tabula rasa, pa sve ispočetka. Smatram da se čovečanstvo zaigralo u igri prestola i da se drastične stvari moraju menjati. Ipak, na prvo mesto bih stavila da je svetu potrebno više razumevanja i tolerancije.

6. Pesma koja mi izaziva radost…

Kod mene se to stalno menja, volim muziku i umem da uživam u kvalitetnim tonovima, ali trenutno me dve pesme pokreću Elemental – Goli i bosi i Bane Lalić & MVP – Ljulja se brod, što je pesma iz filma Biser Bojane koji me je baš oduševio.

7. Stvar/pojava koja me raduje, a ne biste očekivali da je tako…

Uglavnom su svi upoznati sa stvarima koje me raduju, ali eto, možda neko ne zna da uživam u kafani sa dobrim, tamburaškim orkestrom. Ima u meni malo te boemije koja je karakteristična za ljude koji se bave umetnošću. A i Nele Karajlić je jednom rekao da se najbolji dogovori postižu u kafani i to je potpuno tačno.

8. Poslednji put kada me je neko obradovao bilo je…

To se desilo juče, dobila sam jednu divnu vest iz Centra za kulturu i umetnost u Aleksincu, od direktorke lično, ali još uvek ne smem da otkrijem šta je u pitanju. Nešto jako lepo i ima veze sa pozorištem.

9. Na internetu me najviše raduje…

Činjenica da sam upoznala mnogo divnih, perspektivnih ljudi koji su hrabro preuzeli kormilo na brodu sopstvenog života. A još više me raduju oni ljudi koji mi s vremena na vreme daju na znanje da prate moj rad i da im se dopada ono što radim. To je zaista nemerljiva radost.

10. Najradosniji trenutak u ovoj godini…

Ima ih nekoliko, zaista ne mogu da izdvojim samo jedan. Ali u top 3 definitivno ulazi momenat kada sam saznala da sam dobila posao, kada sam sa najboljim drugom slavila njegov rođendan i kada sam prvi put gledala predstavu u Jugoslovenskom dramskom pozorištu.

Ko želi, neka slobodno odgovori na pitanja, verujem da Brana neće imati ništa protiv. Čak je i naglasila da joj pošaljemo odgovore, da ih i sama pročita. Ovaj tag je zaista drugačiji i zato se i našao na mom blogu.

Ukoliko ste samo čitalac, svakako možete napisati neki svoj odgovor u komentarima ispod teksta, rado ću pročitati kako to vi izazivate radost.

Vaša Vještica

2 thoughts on “Izazovi radost TAG

Leave a Reply

