Sajt tosave.com – moje iskustvo

Još jedan od stranih sajtova sa kojima sam uspešno sarađivala jeste tosave.com. Mislim da raznovrsniji sajt nisam videla – možete pronaći najzanimljivije stvarčice, a jedan je od onih sajtova koji su svojoj ponudi imaju i tehničku robu. Vrlo su fini i tolerantni, stoga sigurno nećete imati problema sa njima.

Sada gledam sajt i nije mi jasno zašto sam izabrala da ponovo poručim četkice za šminkanje pored toliko divnih drugih stvari, a onda pogledam ovaj komplet i oduševim se koliko su lepe, pa se setim da mi je verovatno to bilo u glavi pri odabiru.

Contour Brush

20170510_19092120170510_191106

Morala sam da poručim kopiju čuvene četke za konturisanje (original košta oko 50e), a na sajtu je prodaju za 2 i po ili tako nešto. Uglavnom, Ana 2 Cats i Bisera su poručivale i dobile odlične kopije, Ana ima i original pa je upoređivala i rekla da razlike skoro i da nema i da je kopija baš dobro urađena, uzevši u obzir činjenicu koliko je original skup. Međutim, kada je Bisera poručivala po drugi put, ona je naglasila da sve zavisi od toga koja ti se zapadne – neku seriju urade odlično, neku katastrofa. Mislim da je moja četka iz ove druge serije. Zapravo, nije ona toliko katastrofalno urađena, koliko se ja nikako ne hvatam za nju, budući da imam odličnu četku za konturisanje sa jednog drugog sajta. Dlaka je nekako u isto vreme oštra i premekana, odnosno ostavlja proizvod u flekama, a kada počnem sa blendanjem krivi se na sve moguće različite strane. Kažem, možda bih i bila zadovoljna da nemam već odličnu četku za konture. Svakako, znala sam da je poručivanje ove četkice lutrija, tako da nisam razočarana nimalo. Za nešto će već poslužiti, ako ništa drugo, makar da bude lepa na stočiću za šminku.

Purple Brushes Pro Set

Kad smo već kod lepih četkica, poručila sam i kopiju unicorn seta četkica i oduševljena sam njihovim izgledom. Nisam se sretala sa originalom, ali ove izgledaju predivno i s obzirom na to da za rad i nisu baš dobre, poslužiće za neku dekoraciju sigurno. Naravno, nije da baš uopšte nisu upotrebljive. Naprotiv, našla sam svakoj neku namenu, ali dlaka im je premekana, možda i retka, ali zaista imam utisak da mi nekako beže dok radim sa njima. Ja sam stalno u nekoj žurbi, međutim kada bih im se posvetila, možda bi mi bile lakše za korišćenje. Ove manje koristim za oči, i to ovu koja je kao pencil brush i ravno sečenu za fino blendanje na kraju, dok maloj koso sečenoj ne uspevam da pronađem namenu. Veliku, zaobljenu koristim za hajlajt, a ravno sečenu za matirajući puder za setovanje. Opet, velikoj koso sečenoj ne mogu da nađem nikakvu namenu, osim što je prelepa.

Pillow Case

20170510_19174520170510_191758

Poslednja stvarčica koju sam naručila sa ovog sajta i kojom sam apsolutno oduševljena jeste ukrasna jastučnica na kojoj piše Coffee is always a good idea. Ušivena je odlično, prilično je velika i potpuno mi se uklapa u ambijent. Materijal je malo čvršći, čini mi se da ovo ne može tako lako da se pohaba.

Uskoro bi trebalo da nastavim saradnju sa ovim sajtom, tako da vas očekuje još mojih utisaka o stvarčicama sa sajta tosave.com.

TOSAVE.COM

Vaša Vještica

Leave a Reply

