Tekstovi jedne veštice

Niste ni svesni koliko ste srećni

Ovo je deo kada bi kao trebalo da objasnim zašto pišem ovakav tekst. Ipak, neću to učiniti onako kako bi trebalo. Reći ću samo da toliko verujem u ljudski um, da sam sigurna da će svako ko pročita tekst do kraja razumeti šta sam htela ovim da kažem.

Već neko vreme su mi misli u potpunom haosu. Možda ste primetili da tekstove na blogu objavljujem ređe nego inače. Zaslužili ste da vam najiskrenije kažem da se zmajski borim sa sobom da ne odustanem od svega. Ne u potpunosti i ne zauvek, ali ovo je možda prvi put (nadam se i poslednji) da mi je kroz glavu prošlo da je možda vreme da prestanem da se bavim blogom. Međutim, nisam neko ko lako odustaje i smatram da već ima dovoljno ljudi koji rado čitaju moje tekstove, pa nikada sebi ne bih dozvolila da se povučem kada se sapletem o prvi kamenčić.

No, moj problem svakako nema veze sa blogom i pisanjem. U izvesnoj meri utiče na moje angažovanje, ali ne potiče odatle. Moj problem je zdravstveni. I po hiljaditi put u ovom mom dosadašnjem životu sam na svojoj koži osetila ono da je zdravlje najvažnije na svetu i da nema svoju cenu. Ne smatram da sam u potpunosti izgrađena ličnost, uverena sam u to da čovek mora konstantno da radi na sebi i da se ljudi vazda menjaju, koliko god im srž ostajala ista.

Ipak, desi mi se da mi zaista bude neprijatan svaki poprek pogled na račun mog izgleda, svaka nepromišljena opaska i činjenica da svako ima mišljenje. Razumem ja da ne treba pridavati značaja takvim glupostima i činjenica je da su to gluposti. Ne pogađa mene to što neko želi da me uvredi, već činjenica da su ljudi toliko uskogrudi, stavili amove i dozvolili sebi da ponižavaju druge samo da bi izlečili sopstvene komplekse i osećali se superiornije. I opet mi je moja epska priroda omogućila da dam više prostora situaciji na koju se ni ne treba osvrtati.

Ukoliko imate mir u sebi, krov nad glavom i ljubav u srcu – bogat ste i srećan čovek. Kad samo jedna od ove tri stvari nedostaje, već počinješ da se klimaš. Nije lako da zaspiš sa bolovima, pa se sa njima i probudiš. Zato odgovorno tvrdim da je svaki zdrav čovek srećan čovek. I svaki čovek se mora potruditi da spozna tu sreću u sebi i da je čuva zauvek. Ja se fokusiram na lepe stvari u životu, a ima ih mnogo, mnogo trenutno. I to je ono što mi pruža moć da se nikada ne predam u okrutnoj borbi sa životom.

Ponosna sam na sebe što u dubini duše imam još mnogo, mnogo snage za sve borbe koje predstoje. Zahvalna sam svim dobrim ljudima koji me nisu zaboravili ni sada kada nisam toliko aktivna. Uvek me iznenadi činjenica da toliko ljudi čita moje tekstove. Osećam da sam dužna da ovo podelim sa vama. I prosto želim da i neke životne stvari koje i nisu tako lepe ostanu zabeležene ovde. Makar za moju dušu. Posle kiše mora da se pojavi sunce, a ja se mom već radujem!

Vaša Vještica

 

10 thoughts on “Niste ni svesni koliko ste srećni

  1. Huh… Dok čovek ne vidi svojim očima iz prve ruke kako je izgubiti zdravlje neće to shvatati u potpunosti. Kad se naruši zdravlje obično krene i sve ostalo da izgleda pomalo sivo pored svih boja što je u neku ruku i razumljivo. Zdrav čovek sve može da voli,stvori i sebi i drugima sta god poželi a onaj koji to nije mora da se bori. Teško jeste znam osetila sam ali sve u životu prolazi i lepo i ružno. I tužno i smešno. Kad dođu ove malo lošije stvari moramo i u njima uživati da bi u onim lepšim uživali još vise. Kao jing i jang. U belom crno i u crnom belo. Tako je uvek. Glavu gore bori se.

    Liked by 1 person

    1. Upravo se o tome radi. Zato sam i napisala ovakav tekst, da me za 5, 10 godina podseti koliko sam bila jaka i kako sam uspela da se izborim. Hvala ti! ❤

      Like

  2. NIje sramota pasti, a na nama je da odlučimo šta će se dogoditi posle tog pada. Da li ćemo ostati na podu pregaženi od drugih koprcajući se u samosažaljenju? Ili podići još jači i bolji?
    Podraška i mnogo poljubaca!

    Liked by 1 person

  3. Najbitnije je ne dozvoliti umu da posustane, nijedna borba nije laka ali je sigurno borba za sebe najbitnija od svih borbi.
    Budi uvek uz sebe kao što su i oni kojima si ovo pisala bili uz tebe i dok nisi bila tu.
    Samo hrabro, bori se!
    Prepreke se javljaju samo da te podsete da ih možeš preskočiti!

    Liked by 1 person

  4. Jednom mi je jedan psiholog rekao da kada podeliš sa neznancima ono što te muči, bude ti bolje. U ovom slučaju se to pokazalo kao potpuna istina. Od kad sam objavila ovaj tekst, osećam se rasterećenije i bolje. Vratila mi se inspiracija i punom parom radim na poboljšanju bloga. 🙂 Hvala najlepše na lepim željama, zdravlje je najvažnije na svetu i ja se iskreno nadam da će mi se sve to srediti. 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

