Youtube kanal i blog meseca – Lepa svaki dan

Obožavam energične ljude, pune reči i entuzijazma. Upravo je takva Tamara Ćosić, odnosno devojka koja vodi kanal Lepa svaki dan, koji se pre zvao MakeupCosic, a od skoro i blog sa istim imenom. Mislim da je evidentno zašto vam danas pišem baš o njoj.

Kanal MakeupCosic sam otkrila sasvim slučajno. Gledala sam nešto i sa strane mi je sam Youtube preporučio jedan Tamarin video kao nešto što bi me zanimalo i hvala dragom Youtube-u! Kanal se danas zove Lepa svaki dan, predstavlja čitav jedan koncept i baš je zato drugačiji od drugih.

Ono što se meni najviše dopada jeste Tamarina ideja da se na svom kanalu bavi funkcionalnim stvarima. Ona će proći sve moguće trikove, fazone i fore uz pomoć kojih ćete postići željeni izgled i zaista biti lepe svaki dan. Zato kažem da je sve ovo jedan koncept koji me oduševljava.

cmsImage
Fotografija preuzeta sa Google pretrage.

Hiljadu puta sam ponovila da ne može svako da se bavi Youtube-om, posebno ne na ovaj način. Prosto moraš imati zavidan vokabular, moraš biti elokventna i nadasve talentovana da bi taj kanal imao smisla. Tamara ima sve to i još više od toga ako je ikako moguće.

Novootvoreni blog je mesto na kom možete pronaći najzanimljivije stvari. Meni se posebno dopada kategorija tekstova Stvari koje inspirišu i jedva čekam nove postove iz te rubrike. Na kanalu ćete pronaći tutorijale, zanimljivosti i različita iskustva. Ukoliko ste neko ko traži recenzije proizvoda, ali i želite da vidite šta se sve može uraditi sa tim proizvodima, onda je Lepa svaki dan pravo mesto za vas.

Tamara je posebna u još jednoj stvari. Pored lepote i šminke, ona je, čini mi se, prva i jedina koja se bavi i estetskom medicinom na pravi način. Ona govori o svojim iskustvima i govori zapravo o suštini postojanja estetske medicine. Da, ja potpuno podržavam korekcije ukoliko su one racionalne, umerene i ukoliko će vam pomoći da se osećate bolje u svojoj koži. Nisam neko ko osuđuje takve poduhvate. Jedino što dozvoljavam sebi da osuđujem jesu preterivanja (u svemu, ne samo u ovoj sferi) i solarijum, ali to je neka druga tema za neki drugi tekst.

Ostavljam vam linkove uz pomoć kojih ćete doći do Tamarinih kutaka na internetu. Ne nadam se, već sam sigurna da ćete uživati. Ukoliko je već pratite ili ste je otkrili uz pomoć mog teksta, pišite mi u komentarima šta mislite o konceptu Lepa svaki dan. Da li ste oduševljeni kao što sam i ja?

Lepa svaki dan BLOG

Lepa svaki dan YOUTUBE

Vaša Vještica

Leave a Reply

