Tekstovi jedne veštice

Youtube kanal meseca: Uvrnuti šotovi

Mislim da smo svi već navikli da u ovom delu bloga malo pišem o Jutjub kanalima koje vezuje jedna nit – bave se lepotom i negom. Svaki od njih je autentičan, ali imaju tu neku zajedničku crtu. Danas sam posebno srećna što vam preporučujem kanal koji apsolutno nema tu crtu i potpuno je drugačiji od svih koje sam do sada predstavljala.

Marta i Milena su Uvrnuti šotovi. Čim sam pogledala jedan video, ostale sam odgledala u jednom dahu. Svaki video je tematski, ima neverovatno dobro osmišljenu priču, a prožet je i glumačkim skečevima koji su odlični. Ono što se odmah mora primetiti jeste odlična organizovanost od prvog videa. Mislim da je ovo jedan od retkih kanal na kom prvi video nije snimljen mobilnim telefonom i na kom je sam kvalitet svih videa od početka na jednom veoma zavidnom nivou. Zbog svih tema kojima se bave, sve to više liči na neki desetominutnu emisiju koju gledaoci željno iščekuju iz nedelje u nedelju.

19399103_739335809561119_1173117892868378440_n

Ono što je mene zapanjilo jeste činjenica da imaju svega 3,5k pratilaca. Zaslužuju u najmanju ruku tri puta više u ovom trenutku. One govore o činjenicama u kojima ćete se u 90% slučajeva pronaći, a ono što je autentično jeste ta doza jednog zdravog humora. Svakoj temi pristupaju analitički, a obrađuju je na jedan potpuno inovativan način – od različitih modernih klasifikacija muškaraca i žena, preko uputstava za prvi dejt, pa sve do onoga što se ne sme raditi kada (pre)pijete.

Ja vam od srca preporučujem da napravite sebi kafu, neki osvežavajući napitak sa mnogo leda, a možda i neki šot, da odete na Youtube kanal UVRNUTI ŠOTOVI i pogledate sve videe u jednom dahu. Uverena sam da se nećete zaustaviti nakon jednog.

Kada budete slavile prvi milestone, neće se važiti ako Marta nekoga/nešto ne zapali u videu!

***Obe fotografije su preuzete sa zvanične Facebook stranice Uvrnutih šotova.

Do sledećeg šota,

Vaša Vještica!

Leave a Reply

