Kako mi je Kristina Radenković vratila veru u lični uspeh?

Valjda svi imamo u životu tu neku osobu koju slušamo, koja nas inspiriše i kojoj znamo da treba da verujemo. Neretko je to neko koga poznajemo samo iz medija, a ono što nas u prvom momentu kupi je iskrenost.

15 Kristina-Rade (3)

Kristina Radenković je voditeljka, glumica, producent i majka. Sigurno sam neku titulu zaboravila, ali nećete mi zameriti. Meni je lično najintrigantniji momenat njenog angažovanja pozorišna produkcija, jer je to nešto čime bih se ja možda bavila, s obzirom na veliku ljubav prema daskama koje život znače. Elem, ona je neko ko me je svojim pričama naterao da sebe podsetim na moje vrlo jasno postavljene ciljeve u životu. U nekom momentu sam zaboravila na te moje misli i Kristina Radenković mi je pomogla da ih se setim. Elokventna je, vrlo duhovita i moram navesti činjenicu da su mi njene reči vratile veru u lični uspeh, te se zato jedan ovakav tekst našao na mom blogu.

Još je čudniji način na koji sam počela da je slušam. Ja sam neko kome ni u petogodišnjem planu nije da postane majka. Prosto sam svesna toga da mnogo toga želim u svom životu da sredim i nekako mi porodica dođe kao kruna na sve to želim da uradim. Međutim, Kristinu Radenković sam prvi put zaista čula na njenom Jutjub kanalu, koji vodi sa koleginicom Marijom Veljković, a zove se Trudnoća je dar. Njih dve su toliko predivne da sam uhvatila sebe da obavezno pogledam svaki video koji objave, bez obzira na to što će mi te informacije biti korisne tek kroz nekoliko godina.

Zato želim da iskoristim ovo moje mesto na mreži i da vam od srca preporučim da pogledate kanal Trudnoća je dar, bez obzira na to što možda niste majka niti planirate to u bližoj budućnosti. Iako ti videi obiluju majčinskim informacijama, mislim da ipak nose i neku drugu težinu. Prosto sama činjenica da kanal vode dve ispunjene i srećne žene govori o tome koliko će se u njihovim videima čuti neke stvari izvan majčinskih saveta. Ja bih to ovako definisala – pričama o majčinstvu Kristina i Marija prave određenu alegoriju na život uopšte i utoliko je značaj njihovog kanala veći.

Moram priznati da je i meni čudan ovakav tip blog posta, prosto zato što prvi put tako nešto radim. Pišite mi u komentarima koja javna ličnost je vama zvezda vodilja. I da li mislite da u Srbiji postoje ovako savesne javne ličnosti ili je to prava retkost? Ja smatram da jeste i da je Kristina jedna od retkih, a takve moramo čuvati.

Do sledećih veštičjih priča,

Vaša Vještica

***Fotografija preuzeta sa Google pretrage slika.

2 thoughts on “Kako mi je Kristina Radenković vratila veru u lični uspeh?

  1. Ja ih redovno pratim a sasvim slučajno sam “naletela” na kanal. I zaista su me obe oduševile. Pomalo zavidim Kristini na njenom opuštenom i flegmatičnom stavu 😀

    Liked by 1 person

Leave a comment