Vreme je za blogere – Mademoiselle S.

Po mom skromnom mišljenju, za jedan blog je jako važno da konstantno napreduje. Blog o kom vam danas pišem je upravo jedan od takvih. S obzirom na to da ga pratim jako dugo, vrlo je evidentno koliko je iz dana u dan kvalitetniji. Moje posebno oduševljenje je što je ovo blog koji nije u vezi sa spoljašnjom lepotom i negom, već sa onom drugom, unutrašnjom, koju jednako treba hraniti.

Untitled.png

Blog Mademoiselle S. vodi Sara, studentkinja prava i veoma bistra mlada devojka. Njen blog je autentičan – ona se bavi recenzijama najrazličitijih knjiga, serija i filmova i to radi odlično. Blog je tako lepo uređen, da ja prosto nemam reči. Sve je na svom mestu, spakovano baš onako divno, kakva je i sama Sara.

Dakle, klikom OVDE dospećete do Sarinog bloga, a klikom na kategorije pronaći ćete njene utiske, razmišljanja i zanimljivosti o seriji Igra prestola, zatim u kategoriji Movies pronaći ćete filmske preporuke, kritike, recenzije, sve ono što vas zanima o najnovijim naslovima. Sara na blogu ima i posebnu kategoriju za blogerske tagove – za jedan je čak i mene označila i pozvala me da uradim, što sam ja učinila drage volje, sa malim zakašnjenjem, naravno. Njen tekst možete pročitati OVDE, a moj OVDE. Takođe, možete pročitati i njene priče, dogodovštine, a svakog meseca Sara pije kakao sa vama.

Dve moje omiljene kategorije na njenom blogu su kategorija u kojoj piše o knjigama i kategorija pod nazivom Top 10. Sasvim je logično što prvu obožavam, nema potrebe da elaboriram, samo ću vas uputiti da posetite blog i čitate o knjigama koje Sara voli. Druga kategorija je nešto potpuno zabavno. Tu možete pronaći najrazličitije top 10 liste i verujte mi da sam dosta toga pronašla iščitavajući ih!

Ostavljam vas sada da uživate u Sarinom svetu, a mi se već čujemo – spremam vam mnogo toga novog, ali ššš.

Vaša Vještica

4 thoughts on “Vreme je za blogere – Mademoiselle S.

Leave a comment